Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-29 22:41:30 följande:
    Nu när dte trillat in nga till så passar jag på att fråga igen...Minns ngn vart man kan se innerstl på Molos gummistövlar? (Matador har bara större stl-guid. JAg vill veta 19-20)
    Fundersam gucce ?? vet att jag sett ngnstans ju rumba??
  • Fantastiska Skatt

Tjena tjejer

Sorry, va tvungen att pysa mitt i babblet igår och har inte hunnit in idag - har varit och shoppat

Skatten är ff vaken här men blev helt till mig så är tvungen att smita in snabbt, vet ni - Molos höstkollektion börjar komma till butikerna redan mitten av Juli!!! Det är ju jättesnart
    Fast ni kanske redan har koll på det och jag är sen som vanligt

Massa underbara sötnosar i bt *ingen nämd, ingen glömd*

• Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 22:31:40 följande:
    ÅHHHH vill ha ÄLGAR!!!!!!!! Hoppas äglinnet kommer då i Juli, då köper jag det direkt
    Jag är SÅ nyfiken på dessa älgar alla förälskat sig i
    ängeln83 skrev 2008-06-30 22:35:34 följande:
    HallojsI mitten av Juli???Åååå va kul, det är ju snart ju.Typiskt att vi åker på semester den 16:e...ni kan väl spara lite till mej va?!
    Ja, toksnart juh *jublar* Ska försöka spara ngr fina favoriter till Skrutt
    Buttelina skrev 2008-06-30 22:43:56 följande:
    WHAT???? Juli??? då måste jag SPARA ska ha en hel del
    Eller hur, här trodde jag man hade till augusti på sig att spara till nyhets release, blir tufft det här

OT men köpte Nova Stars gråa baggybyxor m blåa sömmar idag och det måste vara ett av de bästa köpen ever! Har sett dem på andra knoddar men inte blivit helt överförtjust men de är SÅÅÅÅ snygga på Oliwer  T om sambon bara stod och log och sa att de var som sydda för honom - rätt bra betyg

Nu måste jag stoppa ngt i magen och hoppas jag hinner tillbaka innan hela tråden somnat
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-30 23:23:20 följande:
    älgarna är underbara! visst vet man att man gjort ett bra köp när sambon kommernterar kläderna. Mannen här hemma tyckte att den turkosa småfolk tröjan med äpplen på idag var helt underbar "har du köpt den nu?" frågade han mig (han har gett mig köpstopp) tror han
    Oskyldig "nämen älskling den är gaaaaammal, men visst är den fin" Oskyldig 

Nja, min sambo brukar faktisgt kommentera kläderna men det brukar mest vara typ "den va fin/tuff / helt ok" eller det värsta "jomen det funkar väl" *muttrar* men nu stod han bara och log när han såg Oliwer (sen råka han se prislappen och då sprang jag Oskyldig  )
    terezita skrev 2008-06-30 23:24:41 följande:
    åh det måste jag få se!! har du bild på det?
    Nej fotade inte men kan fixa imorgon

Just ja mat va d ju
  • Fantastiska Skatt
    maugu skrev 2008-07-01 18:04:01 följande:
    Tack-har idag haft ett bakslag..man kallar det för hjärntrötthet..har sovit mest hela dagen..och så har jag åkt på en superförkylning som mina barn hade med sig till mig..och så lite gravid på detHoppas att morgondagen blir lite bättre..
    Heeej, härligt att se dig och höra att allt gått bra!! (Synd att dagen varit jobbig bara) Måste vara jobbigt med barn, jobb och gravid på det dessutom, har tänkt på dig!! Kram!
  • Fantastiska Skatt

Zvartaliljan --- SUPERFINA Maia i Molos tigrar , den kombon va jättefin  (hon har alltid fina kombos förvisso )

• Fantastiska Skatt

Tja tofflan å jompa

Hmmm, jag måste fråga, det va värst va alla verkar få hem NS just nu - har jag missat nån superduperbra rea el nåt FundersamLedsen

• Fantastiska Skatt
    maugu skrev 2008-07-01 18:29:58 följande:
    Här i vårt landsting så får man inte veta men då jag väntade sonen så visade han upp hela härligheten så både BM och vi skrattade-det var busenkelt..så det kan bli så att det blir en överraskning..OT; men är det någon som blivit snittad(planerat)som har lust att dela med sig?Skicka medd till mig då så blir jag superglad.Jag är jätteorolig då jag fått mina 3 vaginalt men nu pga op så blir det snitt...
    Jag har! Måste ta lillfisen en stund nu men inboxar dig lite senare om ok?
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-07-01 22:57:17 följande:
    Men väck ungen, detta är väl viktigare OBS! För alla smygläsare, jag skojar bara
    ha ha ha ha ha ha

Katastrof kväll m prinsen men ääääntligen sover han - och nästan jag med tror jag bestämt
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-07-01 23:00:40 följande:
    usch inget skoj god kväll på dig nu iaf!
    God kväll
    Tjollabolla skrev 2008-07-01 23:01:46 följande:
    FLICKOR ska det stå, inget annat *ASG*
    hihihi
    Lina med Liten skrev 2008-07-01 23:02:45 följande:
    det vimlar av såna ju Men de är välkomna de också *vinkar*
    nu förstår jag inte alls? smygläsare? många? här? nääee
    Duntoffla skrev 2008-07-01 23:03:15 följande:
    ja, jag är skittrött. ska nog knoppa snart. var lägger man koden på Enzo?
    vad blir det nu då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10