Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-06-12 21:16:03 följande:
    Gosmamman; hjälp vad duktig hon är! En blivande gymnast kanske. Och så klart urfina badkläder!Lillronya: Supersöta barn! Suiten var urläcker. Belladonna: Så söt hon är Tara! Och jättefin katvig jacka så klart!
    Tack!
  • lillronya
    Jen80 skrev 2008-06-12 22:10:13 följande:
    God kväll på er! Kikar bara in en snabbis och säger hej innan jag ska krypa ned i sängen. Har grym huvudvärk ikväll. Idag har min stora kille fyllt 3 år ! Helt sjukt vad fort tiden går... Vad händer här inne då? Ska ta mig en kik i BT ...
    Grattis till treåringen!!!
  • lillronya

Idag hade barnen sina mololurvar för första gången. Så fina de var!!!
    Bara det att när jag tog av de igen hade den rosa luddat av sej på kläderna under, jättemycket. Den blå hade inte luddat alls.....
    Brukar det vara såhär? Och vad kan man göra åt det?

• lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-12 23:14:34 följande:
    tvätta den så brukar det försvinna
    Gissade det, men blir den lika fin efter tvätt? Är ju så fluffig och fin så jag stod och vela innan. Tvätt eller inte...
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-12 23:22:45 följande:
    du får fluffa den lite med handen samtidigt som du fönar den åhh imorgon ska jag till ajabaja, ska bli superskoj. jag ska shoppa en elefanttröja, och katt tröja och ev en ap-tröja tror jag, väntar egentligen på dessa från matador men jag skiter i dom nu. får jag paketet så blir det en retur eller tradera med dom...sen blir det kanske lite pop också och lindex
    Åååå vad roligt!

Alltså ajabaja var ju bara så roligt att gå till!!!!
    Avis på dej som har så många butiker så nära!

Jag var på annacill idag och tittade runt lite. Man blir lika sugen på att handla varje gång.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-12 23:22:45 följande:
    du får fluffa den lite med handen samtidigt som du fönar den åhh imorgon ska jag till ajabaja, ska bli superskoj. jag ska shoppa en elefanttröja, och katt tröja och ev en ap-tröja tror jag, väntar egentligen på dessa från matador men jag skiter i dom nu. får jag paketet så blir det en retur eller tradera med dom...sen blir det kanske lite pop också och lindex
    Ska nog komma på nån flufflösning.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-12 23:28:40 följande:
    ja, jag älskar ajabaja så mycket fint! ska dra in min mamma där imorgon ocg göra henne lite kär också och påminna henne om att isabel fyller år om några månader på annacill är jag sugen på lite pudlar
    Pudlarna är stencoola!!!

Isabel och Anjelin fyller väl nästan år samtidigt?
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 23:40:17 följande:
    Jag är nog sämst på att gå och lägga mig!*gör ett nytt utloggnings fösök*Sov gott alla!
    Jag ska också sussa kudden nu.

Har tagit fram kläder och grejat nu. Skolavslutning imorgon ju.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10