Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Blev inget Me&I på T. Tur det för jag kände mig inte riktigt säker. Får köpa nåt på partyt ist

Har ni sett den grå/brun-randiga tröajn nånstans (bebis)?? eller den med trycket på magen (domino).
camillaJ: Hoppas du mår bättre imorgon. Nu ska jag stänga av och gå och lägga mig. God natt på er!!
Kikar bara in en snabbis. Idag är det inskolning för Liam. Så spännande !!
Åh, varför ska Villervalla envisas med såna fula bilder. Har supersvårt att se om plagget är fint eller inte. Vill se riktiga bilder ju. Irriterande!
Preggi: Åh, va fin M är i sin nya tröja !! Färgerna är ju helt underbara!
Prickbyxorna var också superfina på. Är det samma modell som de randiga - alltså med längre mudd än de vanliga byxorna?
god kväll förresten
Preggi: Ja, visst får man ångest när de ska börja på dagis. Med Liam känns det ändå rätt bra då han verkligen vill och jag vet att han kommer älska det... eller gör det redan efter en dag .
Skulle aldrig sätta in Ilon där nu när jag ändå är hemma, för det hade gett mig hemsk ångest. Tycker att han är alldeles för liten. Är så glad att jag fått barn såhär tätt så man kan strya lite själv över när de ska börja. Tyvärr får ju inte Ava den fördelen utan hon får nog börja dagis jan 2009. Fy, vilken ångest jag kommer ha!!