Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-06-15 22:26:37 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni alla njuter i fulla drag av sommaren... Här börjar man sakta komma tillbaka till "livet" efter allt som hänt... Fick besked från rättsmedicin och mamma gick bort på morsdag, måste varit precis efter jag pratat med henne i telefon.. Och på Onsdag har vi systrar avsked på Karolinska.. Blir sorgligt och väldigt jobbigt men vackert..Har varit några dagar nere i Varberg med familjen nu och jag har faktiskt hoppat lite.. Tyder på att jag börjar återhämta mig Tack för alla värmande ord och hälsningar.. Ni är underbara allihopa!!  *STOR KRAM PÅ ER*
    Åh hej gumman! Vi har saknat dig här. Tråden är sig inte lik utan er.
    Vad skönt att ni fått lite vetskap om mamma och att ni får ta avsked ordentligt även om det blir jobbigt. Vi finns ju här om du vill ösa ur dig.

*kram*
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Isold- Fina fynd i BT! Gillade den där tröjan med apa på (inte småfolk även om den är superfin) utan den i grått/svart. Är det appaman? och du...stort tack! Kyss

Butte- då förstår jag att det inte funkar. Vad synd! Nåväl, du lär väl fota lite i sommar kanske

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-15 23:00:27 följande:
    nyklippt lillebror i bildis
    Men sötfisen då! Cool frilla! (fast jag gillade ju lockarna i nacken)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-15 23:08:36 följande:
    vi behöll lite längd i nacken UTAN att det blev hockey frilla
    Tänkte väl *blev lite svettig där* Noels lilla hår håller på locka sig lite vid öronen. Så sött! Själv hatar jag ju såklart mitt lockiga hår men på andra...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-15 23:12:57 följande:
    det är såå gulligt med lockar! var STOLT över dina lockar!
     Nej fy fasen! Jag passar inte i det. korkisar blandat med stora skumma lockar. brr!
    Undrar hur jag klarade mig utan plattången kom till...

Shoppas det något då?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-15 23:18:46 följande:
    jag som har spikrakt hår skulle gärna vilja ha lite av dina lockar
    Vi kan byta. Jag tror att det är lite så att man vill ha det man inte har
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-15 23:23:43 följande:
    Jättesöt, som vanligt!!Nu har jag shoppat lite me&i igen......
    Vad blev det nu då? trodde du hade hela kollektionen
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-15 23:27:16 följande:
    Ang hår...Jag har lockigt här o var, rakt här o var, alltså en blandning o jag hatar det.. Får antingen föna el platta det rakt eller ha i mousse så att det blir jämnt lockigt, eller någorlunda iaf Tror oxå att man inte är nöjd med det man har.. Gräset är alltid grönare på andra sidan.. typ..
    Precis så är det nog!
    jojoa75 skrev 2008-06-15 23:28:07 följande:
    www.melike.se startar sin rea på måndag, alltså snart
    Åh, där har jag inte kollat förut
    lillronya skrev 2008-06-15 23:28:09 följande:
    Hahahaha ja snart så. Har ju många att handla till.Blev cerisrandiga brallor och ceris jacka till Anjelin. Turkosrandiga brallor till Emilio. Och så lite hemliga ju.
    Trevligt att ha så många att handla till
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    anjis78 skrev 2008-06-15 23:34:18 följande:
    Jag har blivit helt sjuk i huvudet sedan jag hittade denna tråden. Skall åka på semester och det enda jag kan tänka på är alla reor av superfina danska kläder som jag kommer att gå miste om. 3 veckor utan dator är nästan det värsta och inte en enda barnklädesaffär i sikte
    Haha man blir lite knäpp!
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10