Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:31:18 följande:
    Ja och jag vet ju att jag förhoppningsvis får EST-paketen idag! Hon kom hem från BB vid lunch och har packat/postat ett 40-tal paket idag...
    Då får jag kanske oxå post imorgon därifrån då
  • J essica
    lillronya skrev 2008-07-10 23:33:15 följande:
    Ska försöka att inte shoppa nåt. Behöver vänta med det lite. Får väl se hur det går.
    Haha hopplöst svårt skulle jag tro
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-07-10 23:33:53 följande:
    ja, lillebror klär också riktigt bra i blått... vet inte varför jag inte använt det.. köpte byxorna i strl 86 och de var enorma till honom..
    Du får testa de nu igen de borde ju passa fint nu. Kevin har precis börjat använda molobyxor i 86 och de är bara liite stora.
  • J essica

Hejsan tjejer! Idag har sambon varit underbar

jag fick hem ett par nova star jeans (denim raw) till Linnea de passade henne inte alls, då tog söta sambon med mig och shoppade ett par ljusa novastar istället, de satt jättefint på henne

Ska iaf lägga ut Nova starena hon inte kunde ha på Tradera. vad tycker ni man kan sätta för utropspris och köp nu pris? De är som sagt helt nya.

• J essica
    J essica skrev 2008-07-11 19:46:24 följande:
    Hejsan tjejer! Idag har sambon varit underbar jag fick hem ett par nova star jeans (denim raw) till Linnea de passade henne inte alls, då tog söta sambon med mig och shoppade ett par ljusa novastar istället, de satt jättefint på henne Ska iaf lägga ut Nova starena hon inte kunde ha på Tradera. vad tycker ni man kan sätta för utropspris och köp nu pris? De är som sagt helt nya.
    Ingen som har en aning om vad Nova star går för på T? Funderar på 280 på köp nu.
    Sorry för ot.
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-07-11 20:26:03 följande:
    Låter oki mina öron Sålde mina för 250 pp för ett tag sen, anv en gång..
    jompa skrev 2008-07-11 20:26:49 följande:
    Har sålt två st jeans nyligen och de har slutat på runt 250.
    Kanske ska ta 250 istället då vill bli av med de fort.
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-07-11 20:30:41 följande:
    Ja, 250 lockar en del så det hade jag satt
    Då kör jag på det
  • J essica
    Kerplunk skrev 2008-07-12 14:27:08 följande:
    Vart får man katalogerna ifrån? Kan "vanligt" folk få tag i dom?
    Jag vill oxå ha en ju!
  • J essica
    maugu skrev 2008-07-12 14:32:16 följande:
    Jag medGrattis Zvarta!!Jag har tre på väg hem från AnnaCill, dock i stk 80..tyckte det tog lång tid men tydligen hade det varit strul med hennes mail från butik till annan mail-fick 10% på hela ordernHar en kartong här hemma med uttrarsuits, lamm, rådjur m m..helt nya till fint beg..tänkte lägga ut dem lite senare på T-vågar inte nu...men lite pengar från T till höstinköp skulle ju aldrig vara fel
    Vad har du uttrar och lamm i för storlek?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10