Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lillronya: Massa fina bilder i BT

• J essica
    Tjollabolla skrev 2008-07-12 18:33:11 följande:
    Åh fanns rymdsuiten i 86 på Anacill? Hade hon planetbyxorna? Hoppas på att få med mig sambon dit på tisdag Godkväll alla! Här är det katastrof ikväll! Milo har bara sovit i 20 minuter idag och är dödstrött. Men nu måste han verkligen vara vaken iaf till sju-halv åtta annars vet jag att han vaknar igen om några timmar. Men det är kämpigt nu...*pust*
    Här har det inte sovits alls idag! Förvånad Tror kevvan kommer sova jättetidigt.
    Förhoppningsvis Linnsen oxå.
    Sambon är ute så jag hoppas på en familjelivskväll
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-07-12 19:00:14 följande:
    Hellu Vi har varit ute och struttat hela dagen, kollat fåglar vid en sjö *Ida gillar* Gubben ska iväg ikväll så jag ska nog satsa på att få ut lite på T, rensade i morse och det blir nog minst två omgångar, bara orkar inte med 50 i stöten Massa härliga bilder i BT
    Söta Ida i Bt

Vad ska du rensa bort?
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-07-12 19:11:52 följande:
    Tack det ska bort massor, Katvig 86:orna e för små nu tex.. *snyft*  fina fina ränderna!!!
    man får hålla lite kik på t då
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-07-12 19:16:31 följande:
    Bara en fråga ang. T, när tar ni utvalt objekt? Funderar på om jag ska välja det på kaninhänglsebyxorna...men folk kanske hittar dom ändå när de söker på Molo, tror ni det lönar sig att välja utvalt objekt?
    tror folk hittar de ändå.
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-07-12 19:16:31 följande:
    Bara en fråga ang. T, när tar ni utvalt objekt? Funderar på om jag ska välja det på kaninhänglsebyxorna...men folk kanske hittar dom ändå när de söker på Molo, tror ni det lönar sig att välja utvalt objekt?
    Du komme riaf ha ett bud på de byxorna
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-12 20:25:11 följande:
    Ja, verkligen fin! Väntar hem en i de orange tonerna också. Fick hem båda byxorna idag också
    ja urfin! ska nog beställa den. Du har inte hört nåt om att mina byxor inte skulle finnas va?
  • J essica
    karmasus skrev 2008-07-12 20:27:11 följande:
    Jag måste bara tipsa om en butik jag var inne i igår i Carlshamn! Jättetrevliga! De har Molo, Katvig och Småfolk och REA! ;) 50% på massor och de hade en hel del kvar i många storlekar. De har ingen webbshop, men skickar gärna. (jag var tvungen att fråga hehe)www.busochrackartyg.com/kontakt.htmlJ essica skrev 2008-07-12 20:21:54 följande:
    Åh måste kolla in
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10