Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 15:04:50 följande:
    www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=1378www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx ni detta matchar??
    njäe jag tror inte att det matchar... den blåa tshirten har mer turkosblå och den gula är klargul men det är inte shortsen... ajabaja hade ljusblåa shorts och gröna mm
  • Buttelina
    belladona skrev 2008-06-12 15:40:45 följande:
    nu har jag beställt  cerisa  småfolks shorts från ajabaja
    jaså dom hade fått in ännu fler? jag hittade inga i din storlek när jag var där för nån dag sen..
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 15:38:37 följande:
    Gahh blev tvungen att lägga Milo ett tag, han vaknade redan kl 13 innan när Mamma kom och hunden skällde som en toka. Så det lär bli en sen kväll ikväll, fast hellre det än gnäll fram till kl 7...
    lillebror sover fortfarande. han somnade 11.45
  • Buttelina
    belladona skrev 2008-06-12 15:46:11 följande:
    japp jag mailade i går o frågade o då hade de
    åh, skoj! dom är superfina till de olika småfolk tröjorna!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 15:51:12 följande:
    Oh my!! Milo brukar iaf sova 2-2½ timma, men 1 timma är allldeles för liten.Åh jag som velat ha en sån dress så länge, undrar om det räcker med 86 eller man ska ta 92?
    NU vaknade min tröttfis han blir sur och vresig om han inte får sova mycket
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 15:57:45 följande:
    Hittade det i BT. Storlek 86 och hon är utan blöja... Och smalare än Milo. Men ett par cm längre. Åh så svårt! För visst kan väl en kille oxå ha den? Hmm. Jag pratar nog för mig själv här inne
    KLART att den kille kan ha den! Har själv spanat på den
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-12 18:11:00 följande:
    Hej tjejer!Hur det till här? Några roliga reor? (utom Matador)Lollypop- Fina fynd från Freshmilk. Vad Engla är fin i den lila Katvigen!Ängeln- ännu mera Småfolk!  Hur många tröjor har Skrutt nu? Kul med NS i hemligt paket.Tjolla- vilken söt sköldpaddströja! Och bra pris. Vilket litet busfrö som smyger på hunden! Vad har ni för hund?Jompa- söta M i Molo och Me & I. Är T-shirten till henne eller P?Butte- Vilka goa ungar i turkosa molo! Vad brun Isabel ser ut!
    tack Kyss. Isabel har superbra skinn! fastän vi smörjer henne blir hon bara brunare och brunare... lillebror är jättebrun på sina händer..
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 17:43:29 följande:
    Gud vad fint det är som Isabel har på sig! Underbara färger! Och lillebrors suit med såklart, älskar det stjärntrycket!
    belladona skrev 2008-06-12 17:55:10 följande:
    buttelina så söt din tjej är, vilket långt fint hår hon har , fin molo outfit okså såklart
    tack till er båda Kyss
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-12 18:14:07 följande:
     Vad du är gullig, det behövde du inte ha gjort! Hon har lagt ut en ny nu, den ska jag inte ha
    har span på den
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 18:14:27 följande:
    Vi har en liten dvärgpudel. Hon är faktiskt sötare än vad det låter: Min lilla Moa...
    gullefjun då
    ängeln83 skrev 2008-06-12 18:14:50 följande:
    Lite bilder i BT nu, mer kommer när FL slutar bråka med mej
    söta goa skrutt så fiiin småfolk tröjan med elefanter är! den väntar jag på från matador... tror jag köper den på ajabaja imorgon, vill inte riskera att bli utan!
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-12 19:13:48 följande:
    Någon som sett sköldpaddorna på nån annan sida än Matador o Ajabaja?
    luckylittleme?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10