Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Usch, prata inte om fönstren. Jag borde också putsa. Får jag ta nån annan dag när FL strular

Jag fick 1600 kr av handla för på T . Sen har jag lite fler aukitoner som får ut i veckan. Sen tänkte jag lägga ut lite till tror jag... Nu kan jag inte låta bli
. Så kul att få shoppa nytt ju
!
God kväll har jag nog inte sagt. Hoppade bara in efter att ha irriterat mig hela kvällen på att jag inte kommer in...
Vad ska Ilon-pilon ha till de vita/lila byxorna med oranga muddar från Molo? Vill köpa dem, men vet i tisan vad som passar till?!? tröjan vill jag inte ha, för jag försöker att inte köpa tröjor med för mycket vitt i . Så tråkigt när inte fläckarna går bort...
God morgon på er!
Så, nu är vi inne i de nya rutinerna med att ha Liam på dagis. Konstigt att det ska vara såhär nu 5 dagar i veckan. När sambon är hemma så passar vi på att lägga Ilon lite tidigare (har precis lagt honom nu) så får vi en lugn stund helt utan barn. Känns jättekonstigt! (Ava sover också såklart ). När jag är själv hemma måste jag försöka hålla Ilon vaken till efter 12 när jag hämtar Liam, så vi får se hur det ska gå... Så nu sitter jag och äter bullar och dricker kaffe, medan sambon äter glass (med uppmaningen "när du slutar amma så MÅSTE vi köpa sån här glass så du får smaka mmmmm"... Ava får ju ont i magen av mjölk.). Tack tack
!!
Har ff lite grejer ute på T och är sugen på att lägga ut mer nu. Jag som alltid dragit mig för det har helt plötsligt blivit jättesugen. Så kul när man får in lite pengar att köpa mer för. Nån som vet hur det går med grav-kläder? Har lite som är i bra skick. Drar mig för att göra mig av med mina senaste grav-jeans från Pop för de var verkligen super... men då kanske jag drar mig för att skaffa en bebis till om jag har gjort mig av med alla kläder .
Men glömde ju!!!! det viktigaste...
supersöta Hilda och Svea i BT. Och Angelin (heter hon så?!? Sorry, mitt minne är hemskt. Ammar du vet ), hon är ju helt gudomligt söt! Min tjej (låter ju som att jag inte har nån tjej än, men det HAAAAR jag
. Glömmer det ibland. Känns ff overkligt
!) ska också ha låååångt hår
. Hoppas på liiite lockar, men det får vi väl se. Ilon har en lång lock i nacken som går ner på ryggen och man drar i den. Verkligen en liten korkskruv. Jättegulligt!