Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Go kväll på er!!

och gonatt alla som kryper i säng nu när jag kommer

Ngn mer som fått in Molo nyheter de senaste dagarna - jag har varit lite off här. Poppiloppen såg jag.

• Fantastiska Skatt

Preggi --- Tack och detsamma, dina döttrar är ju sååå söta!! Otroligt att hon kan ha samma suit, måste växt lite mer på längden och lite mindre på bredden Roligt att de kan användas lääänge när det är en favvo!

• Fantastiska Skatt

*fnissar fortfarande lite åt söta Liam efter blöjbytet*

• Fantastiska Skatt

Här va det lugnt ikväll, jag kryper väl upp i soffan m en kopp thè och passar på att lyssna på lugnet . Sedan blir det fullt hus hela helgen - storbesök från Göteborg, sååå mysigt!

Sov gott på er!

• Fantastiska Skatt

Måååårning mååårning!!

Åh vad massa härliga bilder i BT , man blir alltid lika glad av att kika in där

Här har det varit huset fullt över helgen så mysigt att ha syskonen här! Har jag missat ngt viktigt?

• Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2008-07-14 09:24:11 följande:
    hittar den inte_???????:(
    under shoppa billigt!
  • Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2008-07-14 09:44:50 följande:
    hm hittade likadana till de små på kidscorner.. hua är inte 69 kr i frakt lite dyrt eller är jag snål nu??
    du är inte snål, det är galen frakt tycker jag!
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-07-14 09:55:11 följande:
    Frukosten avklarad.O Liam verkar ha en dålig dag, såå kinkig, lite väl tidigt för honom att sova också.
    haha, Skatten sover sedan länge Kl 6 var alldeles för tidigt att gå up för honom tydligen så han var oxå jättekinkig *bums i säng*
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-07-14 10:00:27 följande:
    Men Liam sov ju ändå t kl 9, varit vaken 1 timma lixom, mamma är väl tråkig när hon packar kanske. Får nog väcka sambon så han kan gå ut med honom lite. Somnar han nu så blir det även en kinkig eftermiddag.
    Ah oki. Men så är det ofta här oxå, upp å käka frukost och sen sova igen typ så då får det bli en liten vila på em med.
    Hm vad vill du shoppa då? Tror inte den gula finns kvar i t-shirt tyvärr, jag va oxå ute efter den innan
    Angelinah skrev 2008-07-14 10:07:16 följande:
    Måååårning!!!
    God morgon god morgon
  • Fantastiska Skatt
    em 81 skrev 2008-07-14 18:55:14 följande:
    jag behöver shoppa lite nova star te lillkillen det gamla e försmått å han behöver lite nytt tufft! =)är det någon rea på det nånstans?!?!?!
    inte vad jag vet, är sällan nedsatt på nätet.

Butte --- vilket dunderfynd! Grattis!!! Vad härligt ni verkar ha det i stugan, bus bia
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10