• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-09 21:01:15 följande:

Jag gillar de gula lejonen... är det ngn som har den??
    Ja, här hemma finns det en...
  • jacao

Lina med Liten skrev 2008-06-09 21:07:56 följande:

den är ju väldigt söt!!! *velar*
    Ja, det var den jag föll för allra först, den och grodorna
  • jacao
    Preggi skrev 2008-06-09 21:13:13 följande:
    Sitter och shoppar lite och behöver smakråd. Vilken tycker ni är snyggast? Den gröna småfolksklänningen eller den lila med hjärtan (luckylittleme) ?Vi fick en hel del pengar den här månaden som jag inte alls räknat med så jag måste ju genast sätta sprätt på en del känner jag.. hehe
    Den gröna färgen är så härlig! Så jag säger den
  • jacao

Lina med Liten skrev 2008-06-09 21:17:25 följande:

superfin!! det är röda kantband va?? De såg rosa ut hos rumba...
    japp, de är röda!
  • jacao
    Buttelina skrev 2008-06-10 10:05:00 följande:
    åhhh en vän till mig har fått en bebis igår. en liten flcika på yttepyttiga 2600gram och 46 lång. VAD SKA JAG KÖPA???
    Åh vad roligt! Men svårt att komma på nåt Är det tänkt att hon ska kunna ha det nu eller senare? Nu lär väl det mesta vara för stort även i minsta strl. En suit kanske, som är lite smalare i modellen? Hade en söt hollys suit till Greta när hon var så där pyttig, som satt bra på henne.
  • jacao
    Buttelina skrev 2008-06-10 11:25:05 följande:
    är det angående småfolk shorts eller? ajabaja hade en hel del inne igen... ring dom lila, röda, rosa, ljusblå och bruna
    Vad kostar småfolk shortsen?
  • jacao
    ängeln83 skrev 2008-06-10 11:31:49 följande:
    Hallå flickor.Äntligen hemma igen, hade tid hos bvc imorse, vaknade givetvis samma tid som jag skulle vara där, så det blev lite smått panik här hemma, ännu mer panik när jag såg att sambon hade tagit bilen med bilbarnstolen, så jag fick krångla ut cykeln som stod längst in i garaget, måttligt glad kan man ju säga att jag var.När jag väl fått ut cykeln så börjar det öööös regna, in igen och klä på skrutt regnkläder, som jag naturligtvis inte hittade först.Dessutom blåser det nästan storm här så det gick ju knappt att cykla ialla fall.Usch.Nu sover skrutt så jag ska ha en lugn och stilla shopping stund
    Oj det låter som en mardrömsmorgon Du är helt klart värd lite shopping nu, lite småfolk kanske
  • jacao
    Buttelina skrev 2008-06-10 11:33:10 följande:
    egentligen runt 200kr, men ajabaja har rea på dom. 100kr/st
    Ok, då kanske man får slå en pling dit
  • jacao
    jompa skrev 2008-06-10 11:36:56 följande:
    Hörrni tjejer svara ärligt nu, behöver inte jag tröstshoppa lite? Imorse skulle jag lämna sonen på dagis igen (mannen jobb annars) och när vi är klara att gå ska jag bara ta nycklarna och hittar inte bilnyckeln. Ringer till mannen som då har den i sin byxficka, och extra nyckeln ligger i hans jobbväska. Detta innebär att jag måste gå ner med två ungar och ingen vagn då den ligger i bilen. Kan säga att vi halv sprang hela vägen och det var tungt att bära M efter ett tag.
    Abslolut lite tröstshopping säger jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10