Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

NovJenny skrev 2008-06-03 22:00:48 följande:
    Är de breda i modellen?Letar för fullt efter ett par sadaler som passar Noahs breda fötter.Men sambon blir väl galen om jag handlar på team sportia! Men jag antar att man kan beställa från nike.
    Ja alltså dom töjer ju sig efter foten eftersom det är tyg liknande material. Milo har fått skavsår av alla andra sandaler han haft, han har oxå knubbiga fötter
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-06-03 22:06:48 följande:
    Okej, kanske ska ta mig in och testa de. Finns de i strl 24? Eller är det mindre storlekar bara?
    Milo fick i storlek 21, som han har annars, men jag fick byta till 22. Tror dom finns i ännu större med. Jag tyckte dom var små i storleken!
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-06-03 22:11:27 följande:
    Okej! Hoppas så jag kan testa dem på honom. Tycker de är jättefina!Vad är priset?
    Tyckte jag såg 249 men jag kan ha fel...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-03 22:13:42 följande:
    jag funderar angående du-vet -vad... OM jag ska häva mitt köpstopp är MYCKET sugen
    vad är det du är sugen på nu? Å varför köpstopp? vad det än är så KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-03 22:17:13 följande:
    haha för att vi letar stuga jue
    ahh, men ett litet plagg gör nog varkens från eller till på stugpriset
  • Tjollabolla
    annie dark skrev 2008-06-03 22:19:49 följande:
    Kikar lite på jackor. Nova star har en fleecejacka som är fodrad, klarar man sig på den hela hösten? Man kan ju ha en tjock tröja under senare.Vill ju inte behöva köpa en jacka för att ha sista månaden innan det blir dax för overall.Annars är ju Pop:s skaljackor bra men så tråkiga.Hur har ni gjort till hösten, ni som har varit med förut.
    Tänker du redan på hösten?? Förvånad
  • Tjollabolla

Godmorgon! Först gången jag kan minnas sen Milo föddes som jag vaknar innan honom OCH går upp! Måste vara shoppingen i stan som gör mig pigg Milo sover fortfarande och har sovit sen 20 igårkväll!

Hmm jag har kommit fram till att Milo måste bli liiite unisex! Nu när han knappt kan ha sin småfolksuit längre menar jag Helst skulle jag vilja den i t-shirt, men den fanns bara i 74/80... Såg en rosa Hummel t-shirt på T, finns dom nånstans?

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-04 07:53:40 följande:
    Här är tröjan inte tvättad. De drar ihop sej lite. Anjelin har 80/86 i det mesta och i denna tröjan är det 86. Hade kunat ha 80 med om man vill ha det tajtare.
    Gud så söt hon är!
    Duntoffla skrev 2008-06-04 07:52:26 följande:
    God morgon!Tjolla- är också uppe innan N. Typiskt att han sover när man själv måste upp. Vi ska iväg till en kompis idag så jag var tvungen.Och nu hör jag honom...det blev en snabb visit. Bäst att skynda på lite.Ha en bra dag i solen tjejer!
    Milo sover fortfarande! Detta har aldrig hänt innan... Kanske skulle kika o se om allt står rätt till, nojjig som jag är...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10