Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Det var det jag undrade om. Har dom 50%?
Det var det jag undrade om. Har dom 50%?
hade jag läst hela vägen ned så hade jag ju fått svar på min fråga.
Hej på er alla!
Vad fina kläder ni hanlat i bildtråden, imorgon bär det iväg till fröken siv i Hääsleholm. Har sparat undan en massa pengar så nu ska det fyndas.
Ängeln83: Har hunden ett eget rum?
Min lilla var också så kinkig ända tills vi köpte en babygunga. En sådan med babysitter och en motor som gungar. Underbart. Dyr, men absolut mitt bästa köp.
Känner mig jättedum, men har sätt ordet MAT flera gånger. Vad står det för?
Ahaa, vilka byxor är det? någon som har lust att länka? De är ju grymt fina kläder, men jag tycker dom är allt för dyra.
Tjollabolla: det var väl du som brukar vara på fröken siv? Har du varit där nu de sista dagarna?
Jag ska dit idag. Jag bara mest nyfiken på vad dom har kvar. Rean började ju den 22:e. Hmmmm även rea på OM såg jag på hemsidan.
Någon som vet om rean på kidzshoppen även gäller NS?
Någon som vet hur ugly duck är i storlekarna?
Pkej då får man tänka en storlek större, som vanligt=) tack för svaret
Hej på er alla!
Hoppas att det är någon som kan hjälpa mig. Jag var inne på www.littlekidscorner.se och beställde den randiga klänningen i rosa o vitt från Katvig och tajts. Såg nu att dom kallade tajtsen lila och klänningen rosa. Är det inte samma färg? Någon som vet?
Tack, vad skönt. Blev lite orolig
Godmorgon alla!
Shoppade lite katvig och ej sikke lej på littlekidscotrnet igår. Vilken kundservice dom har, helt underbar. den ena klänningen var slut så hon ringde upp mig redan efter 1 timme för å kolla om jag vill ändra något. Sånt gillar vi.
Nu är jag sugen på mer! jag vill ha 50% rea. Någon som vet en bra webshop? Lite OT men söker efter converse eller liknande till mina barn, någon som har ett bra tips. Det fårinte vara för dyrt.
Har inte eleraf haft någon rea? Lägger hon ut nyheterna nu så blir det kanske ingen. Jag har gått nu å väntat ett tag. Hon brukar kanske inte rea?
på eleraff
nov jen: Var har du fyndat alla dessa underbara kläder?
Det var dig jag hade frågat till, vet inte hur jag bar mig åt med ditt nick. Var har du fyndat? Via en webshop hoppas jag?
Det är förvirrade mammor!