Inlägg från: ellenagnes |Visa alla inlägg
  • ellenagnes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Det var det jag undrade om. Har dom 50%?

Tjollabolla skrev 2008-06-19 17:52:07 följande:
    åååå attans med, såg att fröken siv i hässleholm hade rea nu... Å jag som inte har tid att åka dit!!!
  • ellenagnes

hade jag läst hela vägen ned så hade jag ju fått svar på min fråga. Skrattande

ellenagnes skrev 2008-06-19 19:07:38 följande:
    Jo, just det , har ni sett henne här idag. Lite sugen på om Fröken siv börjat rean.
  • ellenagnes

Hej på er alla!

Vad fina kläder ni hanlat i bildtråden, imorgon bär det iväg till fröken siv i Hääsleholm. Har sparat undan en massa pengar så nu ska det fyndas.

Ängeln83: Har hunden ett eget rum?Förvånad

• ellenagnes

Min lilla var också så kinkig ända tills vi köpte en babygunga. En sådan med babysitter och en motor som gungar. Underbart. Dyr, men absolut mitt bästa köp.

Jen80 skrev 2008-06-26 21:28:25 följande:
    God kväll! Här har jag haft en tråkig kväll då jag var bortbjuden hos en kompis på fika, men Ava satte stopp för det. Hon, en till och jag skulle träffas efter att alla barn kommit i säng, men Ava som är lite gnällig på kvällarna började gallskrika när jag satte henne i bilstolen  så jag fick gå in igen och hon slutade inte förrän jag satte mig i soffan och stack in bröstet i munnen på henne . Sen har hon legat där i nästan en timme och bara myst och jag har suttit och gråtit över att jag för en gångs skull skulle iväg och så blir det såhär. Tappade lusten totalt och har precis fikat en megafika här hemma för att jag skulle må bättre .Nä, Ava som är lite skrikig på kvällarna, men inte verkar ha så ont i magen längre, vill nog mest bara ligga och snutta läääänge. Jaja, kan hon väl få om det gör att hon blir glad. Nu sover hon iaf . Ska INTE shoppa nåt ikväll. Har shoppat tillräckligt och saker jag inte ens hade tänkt att jag ska ha. En velourjacka till Liam?!?! Jag som inte tyckte han passade i såna längre. Jaja, dagis är bra . belladona: Åh, va fina kläder! Älskar Hollys strumpbyxor. Vart köpte du dem?
  • ellenagnes

Känner mig jättedum, men har sätt ordet MAT flera gånger. Vad står det för?

jompa skrev 2008-06-26 21:31:13 följande:
    Tack, jo jag är jättenöjd med allt utom kanske MAT byxorna till M. De kan bli för breda för henne men ska prova dem först annars får de nog åka tillbaka. Lite för dyra för att bara låta de ligga i lådan.Ska prova tröjorna i morgon oxå och se om sonen kan ha dem annars åker de oxå tillbaka och byts mot större om det finns kvar.
  • ellenagnes

Ahaa, vilka byxor är det? någon som har lust att länka? De är ju grymt fina kläder, men jag tycker dom är allt för dyra.

jompa skrev 2008-06-26 21:36:29 följande:
    Ja de verkar supermysiga så jag få se hur de sitter. Men annars kanske sonen ska ta dem och ha som knickers. Tack för tipset
  • ellenagnes

Tjollabolla: det var väl du som brukar vara på fröken siv? Har du varit där nu de sista dagarna?

• ellenagnes

Jag ska dit idag. Jag bara mest nyfiken på vad dom har kvar. Rean började ju den 22:e. Hmmmm även rea på OM såg jag på hemsidan.

Tjollabolla skrev 2008-06-27 09:37:22 följande:
    Har varit där ett par ggr, det ligger i Hässleholm o jag bor utanför Kristianstad. Undrar du över ngt så ring dit, dom är grymt trevliga!
  • ellenagnes

Pkej då får man tänka en storlek större, som vanligt=) tack för svaret

lillronya skrev 2008-07-01 10:28:49 följande:
    Har bara en sommarsuit i 86 och den är aningen mindre än katvig sommarsuiten i 86.Om det nu var till nån hjäp.
  • ellenagnes

Hej på er alla!

Hoppas att det är någon som kan hjälpa mig. Jag var inne på www.littlekidscorner.se och beställde den randiga klänningen i rosa o vitt från Katvig och tajts. Såg nu att dom kallade tajtsen lila och klänningen rosa. Är det inte samma färg? Någon som vet?

• ellenagnes

Tack, vad skönt. Blev lite orolig

jacao skrev 2008-07-02 11:15:20 följande:
    Ja, det är samma färg, iaf de som jag har sett
  • ellenagnes

Godmorgon alla!

Shoppade lite katvig och ej sikke lej på littlekidscotrnet igår. Vilken kundservice dom har, helt underbar. den ena klänningen var slut så hon ringde upp mig redan efter 1 timme för å kolla om jag vill ändra något. Sånt gillar vi.

Nu är jag sugen på mer! jag vill ha 50% rea. Någon som vet en bra webshop? Lite OT men söker efter converse eller liknande till mina barn, någon som har ett bra tips. Det fårinte vara för dyrt.

• ellenagnes

www.littlekidscorner.se

lillronya skrev 2008-07-03 08:46:17 följande:
    Godmorgon!Alltså vad är det för adress till kidscorner? För visst är det väl en webshop?Jag vill också ha 50%rea! Fast egentligen vill jag få grejorna gratis för shoppingkassan är tom.
  • ellenagnes

Har inte eleraf haft någon rea? Lägger hon ut nyheterna nu så blir det kanske ingen. Jag har gått nu å väntat ett tag. Hon brukar kanske inte rea?

• ellenagnes

Det var dig jag hade frågat till, vet inte hur jag bar mig åt med ditt nick. Var har du fyndat? Via en webshop hoppas jag?

NovJenny skrev 2008-07-03 10:34:19 följande:
    Nuuu har jag lagt ut lite bilder som jag sa! Hon när svår att fånga på bild även om hon inte ens kan ta sig fram, men slänga sig kan hon!
  • ellenagnes

Det är förvirrade mammor!

lillronya skrev 2008-07-03 10:37:49 följande:
    Tack, jag hittade. Bara lite blind, som vanligt.Pingvinerna var fina, tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10