Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ja just ja, måste stolt berätta att bebben hade sin första heltorra dag idag Skrattande

Inte en droppe kiss varken på golv eller i blöjan. Tom nattblöjan var torr så hon kisade direkt på morgonen *stolt* iofs så ligger vi långt bakom storasyster när jag tänker tillbaka på hennes potträning men för att vara bebben är det mkt bra.

• gosmamman
    havsvind skrev 2008-06-08 21:02:33 följande:
    Hej alla shoppingglada!Jag var inne här och presenterade mig för en sisådär fyra månader sedan. Trodde att jag skulle få all tid i världen att hänga i trådar som denna och handla på nätet, men icke! Min dotter fick kolik och jag har tillbringat några månader med att bära och gunga... Men nu är hon som en dröm och jag ska ta igen all min förlorade shoppingtid.Lite kort om mig...Är strax över trettio, gift och bor i hus. Älskar att vara mammaledig och att shoppa, gärna på nätet. Favoritmärken: Molo, Småfolk och Mini-nümph. Var inne och kollade i bildtråden och såg att flera varit och shoppat på Molos lagersalg!!! Var har ni varit? I Danmark?? Har de utförsäljningar varje säsong?
    Välkommen tillbaka och vad skönt att lillan mår bra i magen igen.
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 21:06:37 följande:
    ojojoj!! stort steg för liten (stor nu ju) tjej!!!
    jompa skrev 2008-06-08 21:08:07 följande:
    Oj hon är tidig ändå tycker jag. Vi kämpar med sonen som är snart tre, men ni vet killar är ju sååååå sega
    Lilla bebben som blir stor, jag jobbar stenhårt på det. Hon är nakenfis hemma helatiden nu när det e så varmt. VIll att hon ska vara torr tills dagis i höst.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-08 21:10:09 följande:
    Vad duktig hon är!Vi försöker med Anjelin också här. Går bra när hon är utan kläder, men så fort hon har kläder på så glömmer hon.
    Ja det är alltid mkt lättare när dom e nakisar
  • gosmamman
    NovJenny skrev 2008-06-08 21:34:04 följande:
    Hej! Tack! Ja, det är bra med båda.Noah har just haft dubbelsidig öroninflamation men det är bra nu då han ätit pencillin.Han är ju jämt så glad att vi inte alls märkt av att han haft ont, bara febern. Han grät lite mer än vanligt när alvedonen släppte bara.Oj, tack för svaren om längd. Verkar som att han är väldigt lång för sin ålder?Tror att han just haft en riktigt tillväxtperiod på längden faktiskt.Dock har hans vikt stannat av regält.
    ajdå, stackars gossen. Bra att det är bättre nu.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-08 21:44:01 följande:
    Nä de är apfula. Men jag tyckte de var perfekta hela förra sommaren till Anjelin att traska omkring i. Bara att skrubba av de sen ju.Men det är ju totalt en smaksak.
    CamillaJ skrev 2008-06-08 21:42:34 följande:
    Åh!! Nej hehe jag tycker inte om dom ett dugg ... avskyr dom Isak fick ett par riktigt lime gröna av sin farmor och ja han älskar dom de är hans snabb skor säger han hehe. Men nej jag gilla dom inte alls !!
    Visst är dom skitfula, men som min dotter älskar sina. Hon har samma som förra året. Då skulle vi köpa joggingskor till henne och varje affär vi var in i så försökte hon få ett par foppaskor istället. Gissa om lyckan var stor när hon fick ett par av mormor på födelsedagen.
    Dom börjar bli små nu så nu vill hon ha nya FundersamSkrattande
  • gosmamman

Gokväll!

preggi- Sååå söööt matilda är i glasögonen, och vad fint hon passade i småfolken, Nu blev jag jättekär i orange grodor. När under 06 är hon född?? min lilla är ju också en 06:a.

Terezita-Fina killar i sin nya vagn, är det en UJ???

Lina m liten- Kors i taket +................. Ska Thea få vara så rosaFörvånad Ursnyggt!!!!! men man undrar ju vad som tagit åt dig Flört

• gosmamman

Jag fick förresten hem katvig rosa midiappel sommarsuit i lådan idag som vi ska ge till lillkusinen men OJ vad jag vill ha den själv. Det är iofs bara 80 på den men den kan nog passa Flört men , näääää den får bli present orkar inte leta efter ngt annat.

• gosmamman
    ellenagnes skrev 2008-06-10 19:56:17 följande:
    Det är så jäkla fin. Synd att man inte har en pojke
    skitsnygg, och bra pris också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10