Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

tinkerbell74 skrev 2008-06-06 21:35:06 följande:
    Så man bör gå upp 1 storlek?
    Fast det beror på vilken modell av shorts du menar. De har nämligen ett par som egentligen är som boxershorts, de är små och passar inte någon tycker jag. Sen finns en annan, dyrare modell som inte är liten i strl utan normal. De passar med blöja och är fina!
  • snigelina
    tinkerbell74 skrev 2008-06-06 21:47:16 följande:
    tjejtriss - Vilken är den dyrare modellen du menar, var hittar jag den?
    Finns inte där, men på Funkybaby tex.
  • snigelina

Sitter också här och glor och har lite ångest över mitt köpstopp..

• snigelina
    CamillaJ skrev 2008-06-07 20:02:51 följande:
    Ja det är hemskt ju Speciellt om man bara vill och måååååste ha nåt ...
    Ja, fast det är det ju inte egentligen.. Bara det att jag missar Pop-rean..
  • snigelina
    lillronya skrev 2008-06-07 20:06:34 följande:
    Typiskt!När är den?
    På torsdag!
  • snigelina
    lillronya skrev 2008-06-07 20:05:56 följande:
    Nu har jag bestämt mej för att smallkids ska få ordna en jacka i rätt storlek åt mej. Jag vill inte mixtra med pengar fram och tillbaka och beställa nånannanstans med frakt och sånt.Hon skrev ju att hon skulle be nova star skicka en åt mmej på måndag, om jag vill det.Men, eller hur, är väl ändå en kompensation på sin plats?Ursäkta att jag tjatar om min himla jacka, men jag är så irriterad på det där.
    Självklart får de ordna fram en jacka åt dig PLUS ge kompensation. Och inget dravvel med rabatt på kommande beställning, för det betyder att du måste beställa där igen. Kanske en matchande mössa?
  • snigelina

Pust. Blev en beställning hos Batinki och så avbeställer jag den ordern hos Sweet funky.. *velig*

• snigelina
    lillronya skrev 2008-06-08 18:30:01 följande:
    För mycket frestelser nu?!
    Japp.. och för lite pengar Hade beställt crocs till alla tre + en Molo-tröja på Sweet funky, men nu blev det lite mer Molo hos Batinki istället. Två klänningar, två par tights och en tröja (den jag beställt hos SF)
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-08 18:32:00 följande:
    hehe, vad blev det på batinki nu då?MOLO frestar inte mig alls nu , jag är mer inne på småfolk
    Småfolk är jag redan klar med

Det blev poetrytröja med gröna prickiga ärmar + gröna prickiga tights till Stella, poetryklänning, rosa prickiga tights och sorbetklänning till Jonna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10