Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
lillronya, jättefina bilder i BT.
Duntoffla, för dig som har en liten kille kommer säkert få en spindelmannen period eller nåt istället för hello kitty.. Grattis till jackan!
Vad mkt fina tapeter ni hittar! Jag borde inte titta eftersom jag vill göra om i Matildas rum.. Blir ju bara ännu mer sugen...
Vi är jättenöjda med stjärntapeten från midbec som jag har i Flippis rum. Så den får bli kvar iaf!
Tack alla ni som kommenterat mina tjejer i BT.
Nu ska vi till skansen!
På återseende!
Godkväll!
Vilka härliga bilder i BT som vanligt.
gosmamman, jag tror att jag måste ha den elefant tröjan som bebben har...
isold2003, gud vad snygga kläder du har på dina pojkar. Hade vi haft en pojke skulle han lätt vara klädd så..
Det blev en lång dag på skansen och det var lyckat, la in bilder i BT men det var med vår gamla kamera och det blir inte alls lika klara bilder med den.
Godmorgon!
Här sover tjejerna fortfarande... Philippa vaknade med feber inatt och när hon är sjuk vill hon sova på mig... Lite lätt varmt så jag har knappt sovit idag.
Hade en del planer för dagen men nu vet jag inte alls med en sjukling och ett litet energiknippe.
Grattis till jobbet Tjollabolla! Vad skönt att få ett erbjudande! Ring till dom ställen du är mest intresserad av och säg att du fått erbjudande och se vad de säger...
Och självklart eftersom jag sätter mig här så vaknar den lilla...
På återseende!