Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godmorgon! Milo sov till nio Fast det är klart, han vaknade kl 6 och somnade inte om förrän vid halv åtta. Men skönt ändå!

Butte: Jag får nog ta tåget ner imorgon ändå, sambon kommer inte till jobbet annars. (kom han på igår, trots att jag sa till honom för evighersen!) Men jag kan vara där 12.30, hinner vi ta bussen till LLM då?

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-06-25 09:44:20 följande:
    Gomorron flickor!Sandfärgade Nova star fick jag tag på på Toddler 50% är aldrig fel
    Åh vad bra att det fanns! Vilken storlek blev det?

men åhhh nu funderar ju jag OXÅ över katvig velour...
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-06-25 09:53:03 följande:
    80 det enda som fanns och mindre. men hon sa att de var stoora. Kevin ärju runt 80 lång nu. Och han har planat ut lite på vikten, så han är lite smalare och så nu. Visst hade Milo 92? Var de stora? tror du han skulle få på sig 80?
    Ja dom var ganska stora på längden. Vet i tusan omjag skulle få på honom 80, men han har ju sin kulmage oxå Milo är 83 lång o väger 11,6.
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-06-25 09:59:35 följande:
    Okej men då tror jag de funkar på Kevin han är ju några cm kortare och kulmagen är borta. Saknar nästan den där kulan ibland
    Milo kula verkar envis, den kommer aldrig försvinna Om dom nu inte skulle passa så kan du ju alltid sälja dom på T och tjäna en hacka!

Imorgon ska vi på 20 års kalas för min lillebror. Vad tror ni om detta på Milo:
  • Tjollabolla
    Dancing Sunrise skrev 2008-06-25 10:13:09 följande:
    Å vad gulligt!!!
    Tack =)
    J essica skrev 2008-06-25 10:16:35 följande:
    Jo jag bord eju få igen pengarna där isåfall Jättefint!! Han kommer bli så snygg så!
    ja dte kommer du absolut att få! Ja jag hoppas det blir fint ihop, orkade inte testa det på honom, men er kan man ju alltid lita på

Jag ska säga åt Butte att ta med sig Katvig katalogen imorgon så jag oxå kan komma med ett uttalande om velouren
  • Tjollabolla
    jacao skrev 2008-06-25 13:38:03 följande:
    ja, det är inget jag rekommenderar, inte just idag iaf
    Ni skrämmer ju livet ur mig som bara har en!

Nu har jag ringt till Buttes lindex och laggt undan 3 par velourbyxor. Tur jag ska dit imorgon Vad hade man gjort utan Butte
  • Tjollabolla

Ängeln: vad fint det var!!! trodde jag inte, ärligt talat, men det ser ju inte ut som leggings.

Vad tycker ni flickor, kan Milo ha det han har i bt? Eller är det too much?

• Tjollabolla
    Sandie12 skrev 2008-06-25 13:53:45 följande:
    Ursäkta att jag stör i tråden men undrar om ngn sett MOLOs verktygströja i stl 92 på rea ngnstans?Han har just växt ur bodyn och vill nu ha sig en tröja innan de försvinner. =D Tacksam för svar om ngn vet. :D
    Här stör man aldrig Jag köpte t-shirten på luckulittleme.se men vet inte om den finns kvar...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-06-25 16:11:20 följande:
    Tack Här har vi varit och hoppat lite med stortjejerna... Och E fick fynda på BIKBOK *lycklig tjej* Hu va pengar det går när det är sommarlov alltså, å vädret gör det ju inte bättre liksom Vill ha SOOOOOOL!!!
    Du får komma till Skåne och shoppa med oss imorgon, här är det sool och varmt idag =). Fina fina Ida i BT! Vilken underbar grön färg. Den skulle jag vilja till Milo, men då får det ju va i storlek 92 o det finns väl inte bara...

Angelin är så fin i Katvig! Hade jag haft en tjej hade haft allt i dom färgerna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10