Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Albin måste jag köpa till eller iofs har ju 3 par skor som Isak knappt hade 2 nike och ett par addidas men vi får se. Kanske hitta några snyggare ..lätta

God kväll!!
Nyss kommit hem från jobbet, har ont i huvudet
Usch.
Åh preggi ...fiiiiina P
Åh så många fina bilder i bildis!!
God dag tjejer..
Idag fick jag Stoooort paket i lådan med massa NS kläder Och så lite till kusinerna.
Det va riktigt trevligt
NS army gråa åhhh.. det är dom finaste
Åh så fina bilder i bildis ...
Hehehee... jasså ni vill ha bilder Ja ok men jag fick hem fel så det bli inga bilder på barnen i dom för dom ska jag skicka tillbaka nu
Men ni ska få se
Nu finns bilder dom är kassa och sorry för OT täbnkte inte när jag skrev att det två första bilderna inte va OT men det mesta var ju det hahaha
Sorry tjejer men slängde in fler OT bilder i bildtråden Mer NS ..äsch vi bestämmde oss för att behålla jeansen jag har missuppfattat allt tror jag ...eller äsch vet inte men iallfall så fick det blir dom men dom är rätt stora och jag är inte den som köper stora kläder vill ha lagom liiiite större men de båda jeansen är stooooooooooora
men äsch det få gå. Mest för att sambon tyckte dom satt ok och sen av lathet
God kväll ser ni prata om vinterkläder huuuu geda mej Jag våga knappt titta ut på morgonen när jag vaknar HÖST!!!!!!!!!!!!!!! Uscha...
Jag är glad om solen titta fram 2 gånger på en dag. Har funderat på att flytta långt härifrån
...
Jävla FL alltså va det krånglar...
Angående NS .. jeansen så är det så att dom jag har denim raw red heter dom va? Hehe. dom är baggy enligt mej mjuka och baggy och rymmliga!! Tycker jag och dom andra vet jag inte men på bilderna ser de tvärtom ut ! Men ja baggy va dom iaf !
vart kan man köpa kameleont kläderna?
isold2003 ja det ska bli kul
Nej nu ska vi snart iväg på kalas...
Ses ikväll tjejer!!
God dag!
Inga molo lurvar ännu?
Ja det är väl bara att vänta.
Preggi- Vad tog du för storlek till dina i NS jeansen?
Föresten söta flickor som vanligt