Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Är det nån som vet om Katvigs randiga klänningar är av samma modell som deras med appelmönster? *velar*

• mortillsju

Om man nu ska byta fina oranga ap-t-shirten från Småfolk till nåt annat på Rumba, vad ska man ta då? Lillebror blev rädd för sina apor De ska passa de orange/turkosa shortsen från Katvig har jag tänkt!

• mortillsju

Hmmm finns både en med valar och lejon ser jag. Men lejonen blir han nog rädd för med. För dom har klooor! Liten raring är han allt.

• mortillsju
    alex 07 skrev 2008-06-04 00:24:58 följande:
    Nejmen, lilla gubben
    Visst är det rart...på nåt vis
    Buttelina skrev 2008-06-04 00:25:07 följande:
    kanske småfolk tshirten med valar på?
    Den tror jag faktiskt skulle funka. Både i färg men också ofarlig i hans tycke. Jag ska visa honom i morgon Sen ska jag bara ha de där bruna shortsen med juh....
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-06-04 00:44:13 följande:
    Lucas är i den åldern nu att han knappt vill bada med Emma eller när vi är i badrummet, lite pryd Släpper ganska snabbt, men sova naken hade aldrig fallit honom in Inte nu iaf..
    Hemma hos oss är hela familjen nakenfisar Här måsta man förvarna om någon kommer på besök Hopplöst!
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-06-04 00:55:41 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx visst denna nyss Kanonfin, tyckte jag iaf, får se vad sonen tycker.. Har inte sett den nånstans, skummade snabbt igenom trådarna innan ikväll. Säkert ett reaplagg, men men, hittade den inte så är det överpris så är det
    Superfin!
    alex 07 skrev 2008-06-04 00:51:32 följande:
    Och ändå köper man fina nya kläder hela tiden
    Visst är det kul! Mina två små tycker jag att jag hela tiden klär på, och de klär av sig Hela tiden detta joxande!
  • mortillsju

God Kväll alla!

Åhhh har inte hunnit vara inne alls idag! Massor att göra inför sonens student på måndag. Klädinköpen helt lagda åt sidan

• mortillsju
    Jen80 skrev 2008-06-04 22:18:36 följande:
    Men visst är det helt sjukt egentligen... Att vi kan sitta typ varenda kväll och prata kläder i timmar. Lite skadad är man nog !
    Klart knepigt! Men inte värre än att se fotboll på TV i flera timmar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10