Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-07-09 15:36:38 följande:
    [citat]
    men åh...hon i butiken i Kalmar igår sa ju att de fått in nytt från Ns i borgholm...men hon verkade ju inte särskilt kunnig förstås...så det var nog bara "gamla" NS-kläder som hon packat upp där då...hon hade ingen aning om vad jag menade när jag frågade efter rymdbyxorna från Molo heller...hon sa först att de nog var slut eftersom det inte hängde några framme så jag fick förklara att de faktiskt var nya så de nog inte ens var uppackade än.och kan ni tänka er att Malin anställde henne över mig... jag sökte alltså jobb där men denna tjejen fick jobbet då hon hade mer butikserfarenhet (jag har ju "bara" erfarenhet av hemförsäljning)...dock noll kunskap om kläderna...lite bitter är jag över det som ni märker
    [/citat

Hon som jobbade här idag verkade inte heller förstå vad jag menade, hon hade ingen direkt koll på läget alls... hur ser hon ut som du menar?? blond eller brunhårig?
  • Mosen08
    Zvartaliljan skrev 2008-07-09 15:43:13 följande:
    blond ung tjej. Jobbar en brunhårig lite äldre tjej där ibland också som inte heller verkar veta så mycket...
    Jag träffade på den brunhåriga idag
  • Mosen08
    Jen80 skrev 2008-07-13 10:00:26 följande:
    Ja, jg sitter och kollar på tröjan där. Köpte ju bodyn med på T så jag vet inte. Usch, köper så himla mycket nu... Väntar ju på eleraffs rea som antagligen är i slutet av månaden. Kan nån kolla om de har den tröjan där? Min dator är så knäpp. Kommer knappt in på nån sida. Finns den inte där så kan jag ju lika gärna köpa den på klkids rea. Kan ju vara kul att ha byxorna till nånting mer än bara bodyn.
    Hittar inte den tröjan på hemsidan, fanns bara ett rosa linne i strl 92.. brukar inte eleraffs rea va i början på augusti? eller är det bara borgholmsbutiken kanske?
  • Mosen08
    Jen80 skrev 2008-07-13 10:06:39 följande:
    Kommer faktiskt inte ihåg när den var förra året, fast jag jobbade då . Dåligt minne hehe...Ok, men det får nog bli den tröjan . Usch, pengarna bara rinner bort och bara på gammalt. Har inte köpt några nyheter alls än...
    Jag har för mig att det va nån vecka in i augusti i borgholmsbutiken, väntar också att det ska dra igång nämligen
    har inte heller köpt några nyheter ännu, fyndar lite då och då på reorna, finns ju så mkt fint nu tycker jag..
  • Mosen08
    Kerplunk skrev 2008-07-13 10:34:06 följande:
    Då får det bli 62/68! Någon som vet nån sida som säljer plastisock och fraktfritt?
    elvasmåtroll har rea och fraktfritt =)
  • Mosen08
    Plummy skrev 2008-07-14 21:55:21 följande:
    Har bara ett plagg från Urban elk, men det är just en suit..och jag tycker den är liten i strl.Någon som håller med?
    Åh tack för ditt svar, precis vad jag hoppades på att dom skulle vara! =)
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-07-15 13:11:19 följande:
    Heeeeej!Pausar mitt i allt dopbestyr här hemma Fina blomsuiten kom i lådan idag, såååå fin den är!Jätte fina bilder i bt
    När ska Hilda döpas? Jag har bokat tid idag, den 17/8, tiden går ju så himla fort..
  • Mosen08
    Emmsan skrev 2008-07-15 21:07:52 följande:
    åhh va nice.. tog en borste nu på båda o tumlade igen nu blev de kanon ps gjorde ett jätteklipp enligt mej iallafall fick en overall o en jacka för 300 inkl frakt ;)
    Vart???
  • Mosen08
    Hella28 skrev 2008-07-16 19:13:47 följande:
    Har eleraff börjat sin butiksrea ännu?
    Nej inte ännu..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10