Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-10 20:22:11 följande:
    Hej tjejerArrrgggghhhh mannen är borta för att se på fotboll och jag har lagt båda ungarna, inte ens en halvtimme har M sovit och redan har jag fått gå in två ggr. Kommer inte få se nåt av matchen alls I alla fall fina fina barn i BT.www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6632...www.tradera.com/auction/auction.aspx hem dessa
    Vad trist det är när dom krånglar på kvällen, sånt gör mig smått galen.

Grattis till din T vinst iaf, fina kläder och bra pris
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 21:26:23 följande:
    God kväll! Bara jag som tycker att det räcker m ett öga på fotbollen (det andra här)
    haha, jag har inget öga på fotbollen. Min sambo uppdarerar mig nog ändå. Fyyy vad fotboll e tråkigt
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 21:33:17 följande:
    Skönt! Då är jag inte ensam... VAd gör ni ikväll då?? Shoppar ngt??
    Buttelina skrev 2008-06-10 21:32:25 följande:
    det gör jag också. jag skiter fullständigt i fotbollen
    isold2003 skrev 2008-06-10 21:29:33 följande:
    Godkväll! Jag sitter hellre här än vid tvn.. *duckar*
    Haha, men då är jag ju långt ifrån själv :o)
    jompa skrev 2008-06-10 21:35:52 följande:
    Men vad är det jag hör tjejer, skiter i fotbollen  måste ju heja på våra grabbar Om inte annat kan man ha tur och se något ögongodis
    Nädu inte hittar jag ngt ögongodis på den planen
  • gosmamman
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 21:48:56 följande:
    Åh, jag tycker den är apful. Visst, Dunderklumpen är Dunderklumpen.. men på en dopklänning? Näää Då tycker jag Plastisocks dopklänningar är fina, även om mina favoriter är de i linne från Minimundus.
    Jo men jag tycker det är fint med det gröna upptill och så massor med vitt nertill, söt och annorlunda men ändå lite klassiska inslag.
    Visst är plastisocks fina, men apdyra.
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2008-06-10 21:54:46 följande:
    Jag höll på att ställa in stora killens dop för jag blev så osams med prästen angående dopklänning. Vi tvingades till en traditionell klänning. Lillkillen är inte döpt..
    VA!!!!!!!!!!!! Våra vänner hade en grå kostym till sin son när han döptes på deras bröllop. Ett annat par vänner hade sommar dop uch han hade vit skjorta, finshorts väst och fluga.

Jag hade bytt präst.......pronto
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2008-06-10 22:08:25 följande:
    Det var något sånt vi hade tänkt oss också. Tyvärr fanns det inte så många präster att välja på i vår församling
    man får "låna" präster från annan församling om man vill. 
  • gosmamman
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 22:09:24 följande:
    Våra barn är inte heller döpta.
    nä, inte mina heller. Men sambon ville gärna döpa.
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2008-06-10 22:18:04 följande:
    Nej nu ska jag hoppa i säng. Extra tidig morgon på jobbet imorgon. Godnatt tjejer! Shoppa väl
    godnatt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10