• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-22 07:58:34 följande:
    Godmorgon i tråden!Värsta molohysterin igen ser jag.
    God morgon!!

Jag måste säga igen-har inte fallit så hårt denna gång-ÄNNU
    Hade jag haft en tjej så hade det blivit flower+de röd/randiga byxorna med lila mudd..så fina..Jag har släppt lite på mitt unisex så sonen har mest Armybyxor och pojktröjor..

Allt väl?Har du några span?
  • maugu
    lillronya skrev 2008-07-22 08:05:40 följande:
    Nä ännu är väl rätta ordet.Det är så snyggt med armybyxor. Min absoluta favoriter!Här är allt väl. Hos dej med hoppas jag!Spanar lite på en randig suit. Antingen den blå eller den nya grå. Rymdmönstret är också jättefint....
    Rymden är superfin-har den i garderoben men inte provat på ännu-kanske inviga idag och ska försöka bidraga med lite bilder i BT

Såg Noel i sin-superfin..

De randiga är oxå supersnygga..Sista säsongen med suit för sonen men tur att det kommer en ny liten
  • maugu
    Incommunicado skrev 2008-07-24 08:50:02 följande:
    De finns på elva små troll, poppilopp, rackamaja, eleraff och ett par till som börjat få in. Jag efterlyser alla molobyxor med cirkus/tivoli, alfabet osv, när kommer de????? *köpsugen* Jag ahr god lust att köpa från DK men sätter mig på händerna, gillar inte frakten...
    Hej!

Vilka DK har mest utbud av MOLO-har inte orkat spana..kanske sambeställa
  • maugu
    ängeln83 skrev 2008-07-24 09:02:05 följande:
    Heeeeej flickor.Nu är vi hemma från en helt underbar vecka på GotlandEn massa utflykter, badande, strosande i underbara Visby och shopping såklart.Ganska skönt att vara hemma igen, o så har jag saknat er en massa såklart
    Välkommen hem-åhh, Gotland, vi skulle oxå ha åkt men som sagt av det blev det intet..

Någon dansk shopping månne?
  • maugu
    Incommunicado skrev 2008-07-25 09:29:18 följande:
    Molo blå stjärnbyxa och Nanoou grå velourbyxa! 210 kr för bägge.
    God morgon!
    Blev helt snurrig av upplägget i shopen...inga inköp...

Fina MOLO-inköp-vart beställde du ifrån?

Postade bidrag i BT men att få sonen att vara still på bild-mission impossible numera..
    Finfina bilder från Gotland och Öland-sååå avvviiiisss.....
  • maugu
    Incommunicado skrev 2008-07-25 10:58:26 följande:
    moloinköpen i BT igår menar du? Jag köpte dels i butiken här i skövde, dels från EST och Poppilopp.
    Precis Det var det jag menade...rutbyxorna-i Skövde?Pris?
  • maugu
    Tjejtriss skrev 2008-07-25 12:20:19 följande:
    Hrmm.. Fast jag har inte råd att köpa en till just nu..
    Funderar på att lägga ut den i augusti-då ska jag ha stor rensning av allt jag samlat på mig

De är underbara men med vårt konstiga väder så här runt fjällen så blev den ej använd..tyvärr och nu har tjejen dragit iväg på längden...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10