Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-06-07 20:32:57 följande:
    O det skulle dom inte vilja.. Pop rean börjar på torsdag, kanske på morgonen?? Vet faktiskt inte.. Sen varar den tills de plaggen tar slut, de fyller på senare i sommar med sommarplaggen. Gokväll alla ni som kommer in nu o faktiskt haft ett liv idag
    Finns skaljackor på rean?
  • J essica
    mortillsju skrev 2008-06-07 20:36:55 följande:
    God Kväll alla!poprea? Ähh det är bara på vårkläderna...och skulle tippa att skaljackorna är med!! Börjar säkert på morgonen när de öppnar.
    Bra Behöver ett par skaljackor!
  • J essica

Hallå flickor!!

Vem var det härinne som hade nanoous gula klänning til lsin tös? har för mig att nån härinne hade köpt den.Har beställt den till Linnea och hoppas storleken blir rätt?
    Inga roliga reor nånstans? *Shoppingsugen* Freshmilks och sweetfunkys är redan avverkade

• J essica
    Buttelina skrev 2008-06-08 18:38:01 följande:
    batinki
    Får jag kika in där oxå då sen
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 18:38:41 följande:
    Småfolk är jag redan klar med Det blev poetrytröja med gröna prickiga ärmar + gröna prickiga tights till Stella, poetryklänning, rosa prickiga tights och sorbetklänning till Jonna.
    Vart hittade du grönprickiga leggings? *vill ha*
  • J essica

Åh va mycket fiiint i BT!!!

Butte: Fiiina småfolkkläder på fina barn 

Zvartaliljan: Massa fina bilder på Maia

• J essica

Butte: Iväg till batikini får det bli nu då

• J essica

Nån som sett molobyxor med verktyg på. har nu bestämt mig för att Kevin måste ha sådana.

• J essica
    J essica skrev 2008-06-08 18:50:59 följande:
    Nån som sett molobyxor med verktyg på. har nu bestämt mig för att Kevin måste ha sådana.
    Hittade själv
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 19:00:17 följande:
    hon skrev bara att hon hade dom i cerise och brunt. Inget om pris. Hon skulle lägga ut dom i webbutiken på onsdag så jag antar att jag får sitta klistrad då för o hinna få mina...
    Vad för nåt? *Nyfiken*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10