Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-06-06 09:51:36 följande:
    så underbart söt din Hilda är  
    Tack
    lillronya skrev 2008-06-06 10:00:28 följande:
    Goddagens i tråden!Vilken fin nationaldag vi får! Min stora tös ska som vanligt drilla med paradorkestern, så det är bara att ge sej ut bland folket och fira.Måste kasta in den vanliga skrytbilden.
    Så fin hon är din dotter!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-06 20:49:40 följande:
    God kväll på er!Åh, min kära sambo är på svensexa och jag sitter här alldeles ensam. Usch, jag bara oroar mig när sambon är ute och festar. Händer så sällan nu för tiden, så jag är inte riktigt van . Ringde honom förrut, men hans telefon var avstängd, så då blir jag ännu mer orolig . Fjantiga jag . Vet inte hur han ska komma hem/OM han ska komma hem eller nånting. Kommer ju inte kunna sova om han inte ringer sen... Jaja, vi får väl se. Tur han inte är ute så ofta ...Så vad har ni för er? Shoppat nåt? Jag har precis betalat för en tradera-auktion jag vann i förrgår (Småfolk blommig body) . Tack för hjälpen, Mortillsju !!
    Go kväll!
    Känner igen den där oron, är precis likadan själv.
    Men det går nog jättebra ska du se
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-06 21:07:28 följande:
    Skönt att höra att man inte är ensam. Känner mig så fjantig, men kan inte hjälpa att jag oroar mig. Inte för att jag vet vad jag oroar mig för, men kan ändå inte låta bli. Saknar honom som en tok nu bara för att jag vet att han är ute och festar. Åh, va fjantig jag känner mig !! Kommer bli en lååång kväll . Supersöta Hilda i BT. Den Småfolksuiten är alldeles för stor för Ava, men ser fram emot när hon kan ha den. Hon har även den Katvig-kombon, men den är också för stor... Eller byxorna kom jag på nu att hon har . Vad kan man ha mer till dem?!?! Några tips??
    Ja, Hildas småfolk suit är också förstor (stl 68) men kunde inte låta bli att använda den ändå   Men nu får den nog vila i byrålådan ett tag.
    Katvigbyxorna tycker jag är lite svåra att matcha med. Den beiga färgen är lite knepig...men de är sååå fina! Tänkte ha dem till midiapplesuiten.

Ja, undra vad man oroar sig för när de är ute??? Min sambo är inte heller ute ofta, kanske 1-2 ggr i halvåret.
  • loveliva
    Mosen08 skrev 2008-06-06 21:19:42 följande:
    40% rabatt på allt på freshmilk =) rabattkod är SYSTERYSTER (ej nova star eller skip*hop)
    Oj! Varför sa du det? Gäller det på ett plagg eller hela köpet?
  • loveliva

Men då MÅSTE jag ju köpa nåt! Kanske en Buggy Snuggle.....

• loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-06 21:26:20 följande:
    Hehe, ja, det är väl ungefär som min sambo. Men det har inte han alltid fattat, utan tror att han kan dricka som när han var ute varje helg... Så det slutar inte alltid så bra .Hur menar du att du ska ha byxorna till suiten?? Sommarsuiten då eller?Nu vaknar en liten tjej här bredvid !
    Ja, till sommarsuiten, kanske dra på leggingsen på kvällen när det börjar bli lite kyligt Filt på Hilda är just inte å tänka på, hon bara sparkar av den hela tiden
  • loveliva
    Mawe123 skrev 2008-06-06 21:58:45 följande:
    Tack, var inne och kikade hos dig, för att se om du hade bild på shampoodlen, söta barn du har!!
    Jag har bild på schampoodle i stl 90 på min 2-åring om det kan vara till någon hjälp? Han är nu ca 88 cm lång och väger 12 kg.
  • loveliva
    Mawe123 skrev 2008-06-06 22:09:47 följande:
    Har du möjlighet att kasta in bilden här?
    japp
  • loveliva

Så jag skulle nog tagit 90, muddarna går ju vika upp

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10