Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-08 22:24:01 följande:
    Kan du inte meddela mej hur det går om du mejlar de? För jag hade ju tänkt att göra så sista readagen om det funkar...
    Javisst, det ska jag göra. Ni lär nog märka om jag inte får och surare vidare
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:32:39 följande:
    Mig har dom svarat på mitt inbetalningsmail att det är ok och att dom skickar imorgon, det gjorde dom nu för en halvtimma sen, direkt efter att jag skickade det.En gång har jag mailat batinki och frågat om jag fick vänta några dagar, tror det var vid rean i julas. Det fick jag om jag betalde in tyo 15 el.20 % av beloppet . Ska bli spännande att se vad dom svarar dig. Att få negativt omdömme i denna tråden är nog INTE bra för en nätshopp
    Nämen? Varför svarar de inte mig då? Suck..
  • snigelina
    Nika skrev 2008-06-08 22:34:39 följande:
    måste ta och prata med ägaren imorgon om de konstiga betalreglerna...hon är supertervlig och bra annars så det verkar lite konstigt...skulle ändå smita in på lunchen och shoppa lite Molo...synd bara jag köpte poetry klänningen där till dottern för 2 veckor sedan...lite rabatt hade ju inte varit fel! ...mer småfolk till mig hade det blivit då! Har bestält tröjan med apor till mig själv och har nu siktat in mig på orange äppelklänning, men ska nog vänta på att jag provat tröjan så att jag vet vilken storlek jag har...
    Ja, ta ett snack med henne, för det är verkligen inget positivt att vara så hetsig.
  • snigelina

Usch, vad trött jag är Ska nog också gå och lägga mig och hoppas på att ha fått ett trevligt och bra svar från Batinki imorgon. 20-30% kan jag ju betala iaf

Natti natti!

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-08 23:12:43 följande:
    haha, köpstopp är inget bra
    Hur gammalt har hon? Några påfåglar tro?
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-08 23:14:13 följande:
    bara nytt tror jag.. påfåglar?
    aha, trodde det var gamla grodorna ni pratade om Påfåglarna är från sommaren 06.
  • snigelina
    lillronya skrev 2008-06-08 23:20:31 följande:
    Vad synd!Men den finns i Helsingborg! Så det kan jag ordna själv nån dag när påfyllningen på kontot har kommit.
    Men girafferna hade väl sådär dåligt tryck? Sånt som spricker?
  • snigelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 23:21:03 följande:
    Men girafferna hade väl sådär dåligt tryck? Sånt som spricker?
    Ja, alltså. Du får köpa den ändå om du vill
  • snigelina
    mortillsju skrev 2008-06-09 07:31:52 följande:
    God Morgon alla i tråden!Först ut är jag idag! Idag är det stoooor studentfest här hemma (därav uppe tidigt!!) för 19-åriga sonen som går ut gymnasiet. Jobbigt och roligt. Ha en trevlig dag alla!!
    Godmorgon!

Kul med studentfest, fast mycket jobb förstås. Det brukar vara skönt när sånt är över
  • snigelina

Wohoo! Har fått svar från Batinki och de vill att jag betalar in 150 kr som handpenning och så får jag betala resten på torsdag!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10