• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-06-26 10:46:42 följande:
    Gomorron! Inte danskt, men nån här kanske vet.. Lollopard till vuxna, hur är de i strl?Måste gå o sova, men kikar in här ikväll igen! Gonatt!
    tro det eller ej ...har faktiskt mailat och frågat..normala sa de...vad är du sugen på?
    Jag vill ha en turkos traktorklänning!
    kopierar in svaret jag fick:

"KLäderna är normala i storlek, inte små. Det kan skilja lite i storlek. Tex linnet som heter Alba är väldigt tajt i
    storlek. Omlottklänningarna med kort ärm är något smala i ärmen"

God natt jojoa!
  • Nika

jag är också en sådan som läser mer än vad jag skriver...har shopping uppehåll just nu tyvärr! (försäkringskassan är ju såå seg på att betala ut pengar)
    Skulle vilja ha liite mera småfolk: gul och röd apa och turkos äpple...och röd+grön äppeltröja till mig..

Men i augusti så ser det ut som om mannen ska börja jobba i Norge. Mindre kul förstås att jag får dra hela lasset själv men då kan jag shoppa...man får trösta sig på bästa sätt
    Mera småfolk åt mig blir det då!

• Nika
    Buttelina skrev 2008-07-03 09:21:53 följande:
    nope ingen hängde på som visste hur man gjorde

jag kan ta reda på det sedan...när vi får in lite pengar..har 75kr kvar på kontot just nu och det räcker ju inte långt dör i Danmark...
  • Nika

där ska det ju stå..ibland är fingrarna snabbare än hjärnan...

• Nika

jag väntar onskå på försäkringskassan!
    Mannens "lön" + alla mina vab-dagar...

• Nika

Nu jäklar var det en till i BT som hade köpt min tröja som jag suktar efter! Den turkosa med bruna äpplen! Butte är det via dig nu igen?
    Eller har ni (ängeln) hittat ngn svensk webshop som har den?
    Vill haa!

• Nika
    Buttelina skrev 2008-07-03 09:32:47 följande:
     plats 316 i kön på försäkringskassan
    det är visst fler som inte har fått sina pengar
  • Nika
    ängeln83 skrev 2008-07-03 09:39:42 följande:
    Jag köpte min på köp nu på T, tror det finns en till sån ute nu.
    tack ,springer dit
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10