• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-10 15:18:29 följande:
    Sonen var 15 mån och tjejen kommer oxå vara 15mån.
    Visst kan det kännas tidigt att lämna dom, men mina har alltid trivts bra, inga svåra lämningar eller nåt sånt. Hoppas på att det blir lika med dottern (även fast hon varit 1000 ggr krångligare med allt annat- tjejer är besvärliga )
  • jacao
    Nika skrev 2008-06-10 15:28:57 följande:
    tack!har lagt upp en bild i bildgalleriet för att fresta dig lite ..ursäkta suddigheten (svårt att ta bild på sig själv) ..och BLUNDA för höger med kläder i bakgrunden! ...sak ut på T när jag orkar...Har tyvärr inte plus...om ngn vill så får ni gärna lägga ut bild på sonen i grävmaskintröjan i BT..det lilla som syns...han är ju aldrig stilla...
    Åh vad snygg den var på! Du passade verkligen kanon i den,måste få se klänningen sen också när du fått den
  • jacao

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 15:48:31 följande:

Nu är d lite annat folk här så frågar igen, brukar man få mail fr LPL när d skickat varorna? Minns inte, va så längesen jag best. sist
    Jag fick inget mail vad jag kan komma ihåg iaf.
  • jacao

Infinite Joy skrev 2008-06-11 18:32:18 följande:

jompa: var kommer svärdfiskarna ifrån?buttelina: velourisarna.... märke? eller den du la upp de åt....och så var hjärtklänningen underbar... minns inte vems.
    antar att du menar mina gröna velourisar Märket är Liten (sveastar), fyndat på rea
  • jacao

vilken morgon! minsta sonen vaknade straxt efter 03 och tyckte det var morgon, sedan dess har han varit vaken... Gissa om han är gnällig

Stora sonen går sista dan på dagis idag- NÅGONSIN!!! Känns väldigt konstigt att han redan är så stor, roligt men samtidigt väligt ledsamt att tiden gått så fort Låter knäppt jag vet

• jacao

vilken morgon! minsta sonen vaknade straxt efter 03 och tyckte det var morgon, sedan dess har han varit vaken... Gissa om han är gnällig

Stora sonen går sista dan på dagis idag- NÅGONSIN!!! Känns väldigt konstigt att han redan är så stor, roligt men samtidigt väligt ledsamt att tiden gått så fort Låter knäppt jag vet

• jacao
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 15:47:43 följande:
    ÅÅ! Är det nån som vet vilken storlek Maia hade på sin kik kid sommardress? Den med korta ben och kryss i ryggen??
    Har för mig att det var 86 ? Jo jag är nästan säker på att det stod det....
  • jacao
    loveliva skrev 2008-06-18 12:38:50 följande:
    Jag försöker shoppa Småfolk till mina pojkar, men velar ang storleken... Undra om Melker 88 cm lång och 12 kg kan ha stl 1-2 år? 3-4 år känns ju stort, och som om det passar bäst på storebrossan på 3,5 år...
    Jag har 98/104 till min 2½ åring och de sitter perfekt. D flesta iaf, har märkt att de är lite ojämna i strl (t-shirtsen).
  • jacao
    havsvind skrev 2008-06-23 22:00:47 följande:
    Jisses vilken beslutsångest jag fick nu. Ska jag ta 80 eller 86???
    Ta 86! Jag har 92 till min 15 månaders tjej och den sitter ok, lite lång i ärmarna kanske men inget som stör. Hon är nog ganska normalstor, lite rund om magen bara.
  • jacao
    lillronya skrev 2008-06-23 22:26:23 följande:
    Håller tummarna åt dej om du håller åt mej.Förstår hur du känner!På fredag ska min tös åka till Italien me musikskolan. Paradorkestern gör en resa varje år för att sela utomlands och i år fick min "lilla" följa med. Jättekul för henne, men jag håller redan på att gå åt....Hon är ju visserligen en ansvarsfull 14åring, men för mej är detta jättestort. 
    Åh, italien, blir säkert jätteroligt för henne
    Massa italienare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10