Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-10 23:24:19 följande:
    jag kan göra det imorgon... lillebror sover med alla kläderna
    Åh va snäll du är Kanske det blir ett par rymdbyxor imorrn då Väntar på svar oxå från krumelur och rumba om de får in de.
  • J esssica
    belladona skrev 2008-08-10 23:25:37 följande:
    Jag har köpt namn lappar med någon pigg som det sätts fast med ,minns inte vad det heter. Men tror ni jag har orkat sätta ditt dem nää  ,måste nog börja göra det Tara börja ju dagis i morgon
    Vart köpte du de?
  • J esssica
    belladona skrev 2008-08-10 23:25:37 följande:
    Jag har köpt namn lappar med någon pigg som det sätts fast med ,minns inte vad det heter. Men tror ni jag har orkat sätta ditt dem nää  ,måste nog börja göra det Tara börja ju dagis i morgon
    Förresten va spännande med dagis för Tara
  • J esssica

Gomorron tjejer! Massa fiint i bildis
    Fick värsta saknaden när jag såg småfolk grodsuiten. Det var min absoluta favvosuit.

• J esssica
    Buttelina skrev 2008-08-11 10:11:38 följande:
    jessica: vilken sötnos i bildtråden! jag mätte byxorna randiga 86 mot print 92... det skiljer endast 3 cm på längden
    Tack Inte en SEKUND är han still

Ah men det var ju inte mkt. Ska avvakta under förmiddagen om rumba eller krumelur svarar annars beställer jag 92. ÄNTLIGEN ska Kevvan få rymdbyxor
  • J esssica
    CamillaJ skrev 2008-08-11 10:30:43 följande:
    J essica- Åg så söt han är din pojk! Nikki 2006- Åhhh.. va mycket fin shoppiing du gjort och va kul att får öppna alla dom paketen Så fin din tös är i nya Molo!!
    Taack
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-08-12 09:43:14 följande:
    hej tjejer
    Heej
  • J esssica

Nu har jagbeställt tröjan med blommönster och knapp Fick den för bara 249 inte helt fel

• J esssica
    Buttelina skrev 2008-08-12 09:50:13 följande:
    kämpar med min 15 månaders idag igen  han brottas om mitt kaffe
    Haha ja de är roliga nästan jämt
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-08-12 10:15:57 följande:
    Haha sötnos Ida! Pratar hon så mkt? Milo säger fortfarande bara typ 5 ord och bara när han känner för det . Gissar på att han kommer börja snart o då kommer det aldrig vara tyst... hehe. Funderar på om jag ska beställa igelkott plyschoverallen från me and i... Om jag ska ha tröjan till eller om man ska leta upp ngt annat att ha till. Eller om jag ska strunta i det
    Tkr den är lite bebis, men det kanske bara är jag som är löjlig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10