Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-06 23:05:20 följande:
    Såja då blev det en klänning till idag
    Vilken?
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-06-06 23:22:13 följande:
    Tjolla: nej nu är dte slut m rosa på ett tag... En turkos H.J.O.R.T
    Åhh va fin!
    terezita skrev 2008-06-06 23:15:01 följande:
    he he he jag ska visasorry ot bilder på min sönder brända hudman kan ju tro att jag varit i thailandjag har oooooooont
    Ussch, det ser inte skönt ut Hemlis Hoppas du har nåt kylbalsam av nåt slag så du kan sova *vet hur det känns*
  • loveliva
    terezita skrev 2008-06-06 23:40:23 följande:
    nä jag har INGENTING så jag har lagt lotion i kylskåpet... min enda räddning tyvär!
    synd man inte kan sova i kylskåpet Hade nog varit skönt annars kanske
  • loveliva

Nu måste jag säga god natt. Har varit uppe sen kl 05 med sonen idag så nu börjar ögonen gå i kors

Sov gott och shoppa lugnt!

• loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-07 21:30:52 följande:
    God kväll!Helt slut efter Liams kalas och efter att ha haft barnen ensam typ sen igår morse. Sambon har varit rätt off idag om man säger så, så han har inte varit till så mycket hjälp . Men Liam har haft en rolig dag med en massa bus och paket. Ava fick dock roligast paket . Svart/vit-randig Pop-klänning med svarta leggings till och en Nanoou sommarsuit, vit och rosa. Väntar paket med posten i veckan nu. Molos poetry-suit och Katvigs rosa/vit-randiga sommarsuit . Bara kläder till Ava ...
    Han kom hem till slut då iaf
    Mysigt med kalas Stora killen nu! Tur att Ava fick lite paket också, annars hade hon nog blivit ledsen
    Så det var du som knyckte den sista 62:an i Katvig sommarsuit på freshmilk? Jag velade visst för länge, så jag gick ner till stan i dag och köpte en molo sommarsuit
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-07 22:05:38 följande:
    Japp, velade tills idag, men tänkte att Ava nog var värd den (sorry!) ... eller JAG efter att ha varit vaken alldeles för mycket inatt. Sambon kom hem i morse ! Sov i stugan där de avslutade kvällen, men ringde inte hem för att säga att han stannade där. Hade ingen skjuts hem... Så visst kunde jag köpa en suit . Hehe, han fick en jobbig dag sen med kalas och allt. Såg den fina suiten du köpte! Den velar jag också med. Har varit sugen på den sen hon föddes, men när det inte var så varmt så kändes det inte så kul med en sån, men nu.... Får se om det blir en sen, men nu känns det som att holn har så mycket kläder att hon inte kommer hinna använda allt . Ändå vill man bara ha mer och mer...
    Klart Ava är värd suiten! Och du också efter att ha vakat hela natten
    Hilda har också så mycket kläder att det skulle räcka till 2 eller 3 i samma ålder

Blev bara en kortis här inne ikväll, nu är det glasstajm och lördagsmys i soffan
  • loveliva

God morgon!

Här var det ingen åska inatt, men äldsta sonen vaknade som ett åskmoln vid 05.30 idag Och sen vaknade resten också Så här har vi varit uppe lääänge nu, känns det som iaf. Fler morgonpigga barn? Kanske är för att det är så ljust och varmt nu?

• loveliva

God kväll!

Vilka härliga sommarbilder i bt!!!!!!!!!!!!!!!  Cool
    Längtar sååå tills Hilda kan ha kaninsuiten när jag ser söta Maia i kaninlinne

• loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-08 21:32:09 följande:
    Åh, va fin hon är i de kläderna !!God kväll förresten ... Händer det nåt kul här då?Funderar mest på allt som är på väg med posten nu i veckan. Kom på mer kläder. Så det jag väntar på till Ava är:*Katvig rosa/vit sommarsuit*Molosuit med lila prickar på (tror jag det var . Tradera)*Poetry-suit*Småfolk body med blommor påHmmm, tror inte det är nåt mer...Sen ska jag in till stan i veckan och köpa den rosa omlottklänningen med små blommor på (kikkid) till Ava att ha på bröllopet vi ska till nästa helg och så funderar jag på en sommarsuit från Molo (samma fina som Loveliva köpt till Hilda). Den är så fin, men Ava behöver den verkligen inte, så vi får se...
    Låter spännande med alla paket som är på väg!
    Sommarsuiten från Molo som jag köpte härodagen var jättefin på! Dock stor i storleken, jag köpte 68, men Hilda hade lätt kunnat ha 56 Förvånad Men å andra sidan så kan hon ju ha den länge. Passade jätte fint med Molo sorbet byxorna! Hon hade den kombon idag när vi var hos prästen och pratade dop
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10