• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-24 14:06:57 följande:
    förresten poppilopp har börjat sin rea. utvalda varor till 30%. här blev det en småfolk kossa tröja
    jag är kanske blind, men jag hittar ingen rea där
  • jacao
    Helle skrev 2008-06-25 13:25:11 följande:
    Skulle köpa den långärmade biltröjan från Småfolk (ljusblå) från Matador då jag har en rabattkupong där, men nu när jag får tid att sitta ner så är den slut Vill ha 98/104). Nån som vet om den finns på erbjudande nån annanstans.Är hos mina föräldrar och har sovit själv med barnen i flera nätter. Den som säger att det inte är skillnad på att ha ett eller två barn ljuger . Jag är helt slut. Lite OT...
    Och de som säger att det inte är nån skillnad på att ha två eller tre ljuger ännu mer
  • jacao
    jompa skrev 2008-06-25 13:36:44 följande:
    Tur att jag inte ska ha fler.
    ja, det är inget jag rekommenderar, inte just idag iaf
  • jacao
    Tjollabolla skrev 2008-06-25 13:42:15 följande:
    Ni skrämmer ju livet ur mig som bara har en!
    Det är inte så farligt som det låter men det är helt klart intensivt, inte mycket tid att vila varken kropp eller knopp. Men det är självklart helt underbart också!
  • jacao

Fyndade lite hummel till halva priset hos pluddevutten Hoppas att allt fanns nu bara... eller allt o allt men de sakerna jag beställde, slank med en plastisock t-shirt också

• jacao
    leson76 skrev 2008-06-26 10:12:25 följande:
    ingen som har en hummel jacka som kan svara? Vore supertacksam då jag i skrivande stund sitter och beställer ;)
    Jag har en wct jacka till stora killen, han har 122 i andra kläder och även i hummeln men han skulle ha kunnat ha 128 för 122 är ganska precis. Så jag tycker de är normala till aningens små. Men det beror ju på hur man vill att de ska sitta också.
    Det är iaf ett av favorit plaggen här hemma!
  • jacao

Godmorgon allihopa förresten!

Vaknade imorse och trodde inte mina ögon när kl var 9!!! Jag brukar ju få masa mig upp vid halv 6 annars! Skönt att få sova lite extra

• jacao
    Saraia skrev 2008-06-26 13:03:04 följande:
    vet ej om jag ska köpa hummel wct byxa + jacka el BARA jacka t tjejerna?! rosa t stora o grön t lilla EL rosa t båda?!
    Jag köpte byxa + jacka till min tjej igår, och en body. Jackan är ju snygg o passar till det mesta medans byxorna kanske är snyggast ihop med jackan... Eller jag vet inte, ta både jacka o byxa!
  • jacao

Hallå på er, galna shoppare

Det verkar bara vara jag som tröttnat lite på alla dessa reor nu, vill ha nyheter istället
    Kan ju också vara så att jag redan köpt alldeles för mycket och inte hittar något på rean som inte redan finns här i garderoben

Idag vill jag ha Gretas hummeldress i lådan, den kan nog pigga upp i regnet lite!

• jacao

J essica skrev 2008-06-30 11:10:06 följande:

hej tjejer!Varför finns inte Nova star eller småfolk tshirts kvar på batikinis sida alls? Gällde de inte på rean?
    Kanske tagit slut?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10