• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

halloj tjejer.. hmm det är ingen som ska till lindex idag???? köpte velourbrallor till killarna igår som passade perfekt till alla mina småfolkströjor men de va ju för små o nu är de slut överallt :(

• Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-07-19 13:24:25 följande:
    OTÄR det någon som vet något märke på barnskor som passar barn med höga vrister? Tyvärr verkar N ha ärvt mina breda fötter med höga vrister. Inte så kul
    mina killar ha samma problem men de kan ha vissa av vincents skor :)
  • Emmsan

nååågon som vet var eller om ngn rear molos bil suit ?????

• Emmsan
    loveliva skrev 2008-07-24 21:28:56 följande:
    Tack söta du De säger att hon fått mina ögon Kan nog stämma då jag har stora blå ögon.
    mm Melker e störtförälskad i Hildisen
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2008-07-24 21:38:48 följande:
    oj då redan dax för första pojkvännen
    ja vi "bokade" henne tidigt dock har de inte träffats än men det löser sej väl hhihi ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-07-26 11:18:28 följande:
    hur bra som helst där är sååå mysigt! ska ut och sola o bada lite i trädgården nu snart
    åhh där är du juuuu är det du som har koll på katvigs lagersalg??;)
  • Emmsan

åhh var har jackor o overallr kommit in för nånstans?????

• Emmsan

åhh tack ska genast kolla lilleman har ju fått en overall av sin mormor i doppresent så det är bara att välja o vraka ;)

• Emmsan

åhh ingen mulitrandig :( troooooor ni att det kommer??

• Emmsan
    Tjejtriss skrev 2008-07-27 10:37:53 följande:
    Det har funnits väldigt många på Tradera och de har inte gått särskilt högt, trots att de varit nya. Jag tänker sälja mina till våren istället..
    som "van" traderare så hade jag oxå väntat tills våren!!! det är dags att slänga ut höst o vinterkläder nu i augusti så fort man ser att det börjat komme tex en o annan overall är det bara att lassa ut ALLT det går som bäst i början.. sommarkläder nu är svårt att sälja då man oftast  inte vet vilken stl ens barn har nästa sommar sommarkläder går bäst i mars
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10