Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi- skönt att det kommer bli bättre. Förstår att du känner dig rörd av att se henne upptäcka världen på nytt. Bra att bvc finns ibland.

Inte ska du känna dig dålig som förälder, man gör alltid sitt bästa och nu blev det ju bra iaf. BVC vet ju vad dom ska titta efter, en annan kan ju bara jämföra med sin första.

Jag ska också börja i augusti och ska också försöka hitta ett jobb. Jag har sökt ett som jag sååååå gärna vill ha, men vi får se vad som händer.

• gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-11 22:27:43 följande:
    Det är bra!! Härligt att gå och lägga sej tidigt nån gång. Vet inte när jag gjorde det sist....
    Det händer ibland att jag lägger mig kl 21 men oftast 22, detta är seeent för mig då jag vet att ungarna alltid är uppe kl 6.
    Kl 19 är däremot typ 100 år sen.
    lillronya skrev 2008-06-11 22:30:07 följande:
    Jisses vad still det ska bli i tråden i höst då, om alla ska börja jobba. Jag börjar i september.
    Nån minut här o där ska jag nog finna ändå att ägna tråden Skrattande
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-06-11 22:34:08 följande:
    Duntoffla, vi bor i Skogalund. Var bor ni? Jag känner mig inte så dum egentligen. Det är ju inte som att hon sprungit in i väggar och så.. De sa tom att det är nästan omöjligt att upptäcka själv eftersom Matilda inte har vetat nåt annat så kompenserar hon ju så bra och lär sig leva så.. Men nu efteråt när vi vet att hon ser illa så förstår man ju varför hon gjort som hon gjort ibland.. Lycka till med ditt jobbsökande. Jag ska till ett ställe på fredag för en tredje intervju hos dom. Nu ska jag träffa VDn. Hoppas han gillar mig. Vilka härliga bilder Camilla!! Som sagt, så himla fina dina pojkar!! De klär verkligen i katvig!
    Nä men då ska du sluta grubbla men det är ju ändå skönt att få lite klarhet i saker o ting.

Lycka till själv på din intervju. Jag hoppas verkligen få gå på intervju jag också, skickade nyss in ansökan.
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 22:35:04 följande:
    Herregud ni har väl uppkoppling på jobbet
    Får jag jobbet jag sökt så vlir det nog lite tid framför dator. Men får jag fortsäta som timvik på förskolan så är det uteslutet.
    Preggi skrev 2008-06-11 22:36:50 följande:
    Är dom? Hur tidigt upptäcktes det? Har synen förbättrats mkt? Matilda har 8,5 och det var mkt sa dom. Jag har noll koll på glasögon. Men försöker lära mig så gott jag kan nu.. Ni som ska börja jobba, ska ni jobba heltid?
    Timvik vet jag ju aldrig, det kan vara allt från 0-100

Jobbet jag sökte är heltid, men får jag fast nån gång i mitt liv så tänker jag gå ner på 75%
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-06-11 22:46:26 följande:
    Neeeej! Ni får inte börja redan allihopa! Vad ska jag då göra?
    På kvällarna kommer jag nog hänga här ändå, jag väljer ju det framför tvn

Nu är det verkligen godnatt för mig
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-06-12 19:32:44 följande:
    Vad läser du?Jag sitter och kikar på tatueringar, har fått världens beslutsångerst.
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 19:30:57 följande:
    Åh hå vad läser du? Andra konkurenter?
    Nä, uppdaterar mig lite på SLV bara och frächar upp minnet med några måltidsberäkningar.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-12 19:48:54 följande:
    fy f*n vad rolig VEM kan sätta på den muttan utan att börja garva
    tänk dig att ta med ett engångsligg hem från krogen och drar av brallan och ska dyka ner och...................börjar asgarva
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10