• jompa
    Angelinah skrev 2008-06-04 13:01:33 följande:
    Usch va tråkigt!! Synd att du inte hörde med mig innan du budade på den... Håller tummarna att de blir bättre efter tvätt, det kan ju gå..
    Ja nu har beställt en ny i från Kidz, så ska jag se om hon svarar annars tvättar jag den och ser hur den blir och säljer den kanske, om nån vill ha den. Men då kommer jag vara ärlig och säga att den är skitig.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-04 13:05:07 följande:
    har ni råkat ut för samma säljare?
    Ja eller Angelinah kom i kontakt med henne förra året men köpte inget, men jag var inte lika bra så jag har handlat, men det stämmer inte alls med beskrivningen så jag har mailat så får vi se.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-04 13:20:06 följande:
    Kikar in en kortis bara o sgäger hej.La in några bilder i BG, nå får gärna kommentera den sista bilden (och de andra också såklart).Belladona-Vad fin tara var i sin rödvita ESL klänning, passar henne perfekt som är en liten smalfis massa andra söta o fina barn o kläder i BT också såklart. Jag är så avis på er som shoppat småfolk.
    Så söt hon är din bebbe. Passade jättebra i den där Katvig suiten.

Kanske blir lite mycket, den sista bilden men det funkar.
  • jompa
    lollypop skrev 2008-06-04 14:35:18 följande:
    Hehehe... Shoppade också till MIG SJÄLV igår Hittade hela 11 plagg, i en och samma affär Vet inte när detta hände senast
    Det låter helt underbart. Vilken affär var detta?
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-04 14:48:52 följande:
    kan du handla med måtta gahh mina barn har sovit sedan halv 12. sömntutor! måste väcka dom snart för jag ska till stan och bryta mitt köpstopp och sen ska vi kolla på ännu en stuga
    Men oj, somnar de ikväll då.

Kul med stuga, hoppas ni hittar någon som ni vill ha och som ni får vara med och buda på.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 16:11:34 följande:
    Åh jag fick hem solhatten från Plastisock idag, guuud så fin! Perfekt att kunna dra åt dragskon runt huvudet så den inte blåser iväg och sval o skön. Är sååååååå shoppingsugen på ngt åt Milo, men vad?
    Småfolk eller Hummel
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 16:25:15 följande:
    Ja jag tror det får bli en grön med sjödjur på om det fortfarande går att hitta!
    Jag köpte den där Hummel i DK, undra om det var Styledelux.
  • jompa

Säger som de andra: Jen80 så fina dina ungar är, sån syskonkärlek, det verkligen syns att Liam gillar sin syster.

Ängeln: Fin skrutt som vanligt.

Smilla: Så fin Svea var i Småfolktröjan, ja det andra med men jag gillar den där tröjan starkt

• jompa
    SmillaMilla skrev 2008-06-04 19:11:49 följande:
    Jo men den är för stor. Skulle haft en mindre men det fanns inte i min butik
    Vilken storlek är det där?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10