Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-06-15 14:54:31 följande:
    Åh va härligt!!
    Ja det verka vara super varmt där nu
    Så men ja jag hoppas vi ska vara bruna och att alla ska vara friska när vi är där.. ja Sambon är ju lite sjuk fortfarande..
    men ja.. det ska bli härligt
    Fast en vecka går fort dessvärre...
  • CamillaJ

God kväll .. hehe natt! Tänkte bara säga hej då och shoppa väl!! Nu sticker jag till solen imorgon ..passa på att säga hejdå..få se om jag orkar läsa igenom allt om en vecka, tvivlar på det! Butte- Åh söta söta lillebror nyklippt och allt. Sån tuffing! Ha det bra gott folk

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-06-15 23:54:12 följande:
     ha det så himla mysigt ni bara kan
    Ja tack! Ska de .
  • CamillaJ
    Hejsan tjejer nu har vi kommit till reda här hemma efter 1 vecka i mycket värme och massor av bad i cypern! Det var underbart kommer att peppra er med lite bilder snart när jag fått in dom

Jag har såklart kollat igenom BT och helt otroligt fina underbara barn ni har så söta med alla dessa underbara kläder.

Just nu fryser jag hehe.. att åka ifrån 40 graders värme till 13 är inte så kul ...usch här är det en massa regn också. Men vi har haft det underbart.

• CamillaJ
    loveliva skrev 2008-06-23 21:24:46 följande:
    Välkomna hem!!!!Jag vet hur det känns att komma hem till detta vinterväder om man jämför med Cyperns väder Vart var det ni var?Såg du oss på flygplatsen? Med alla ungar
    Åh tack!!!
    Nej såg er inte... eller inte vad jag tänkte på Hade fullt upp med barnen haha!
    Vi var ju i Ayia Napa .. MelpiAntia... ja nåt sånt. Typ inne i stan nästan mycket liv och så hehe.. men det va härligt och jaaa så varmt och skönt sen kommer man hem till detta? Ischa.. inget kul!
  • CamillaJ

God morgon tjejer.
    Usch känner mej förkyld

Villket hemskt väder, inget kul alls blir att sitta inne hela dagen lång.

Helt OT men jag ska beställa tid för min tatuering idag,
    MEN hitta ingen blomma jag fastnat för.. vill ha en förgätmigej men hitta ingen bra bild.
    Om nån ha nåt förslag på nån sida med blommor verka vara svårt att hitta tatueringar hojta till!!

Isak fyller 3 år på måndag vad ska jag köpa???
    Vill köpa jeans hittade dom rockefella som jag ville ha men finns ingenstans i hans storlek så hojta till om ni vet snygga jeans till killar... (ej nova star) vill inte ha mudd till stor killen.

• CamillaJ
    Line80 skrev 2008-06-24 10:42:16 följande:
    här finns jeansen www.matadorkids.se/index.php&pro...
    Ja fast inte 3-4 år..har kollat där det va ju tom rea Vill ha dom!! Men men.. va gör man
    ängeln83 skrev 2008-06-24 11:00:07 följande:
    GodmorgonOoh vad spännande, jag ska tatuera mej imorgon Kolla in www.gaddad.se där kan du välja Flowers så kommer bara sånna tatueringar upp, fast du måste bli medlem, www.checkoutmyink.com är också en bra sida.
    Nääe va avis jag blir, hoppas så att jag ska få en tid så snart om möjligt!! Hoppas .... Men åh måste hitta min blomma... va skulle du göra nu då? Fan va skoj måste ta bild sen ju!!
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-06-24 11:05:59 följande:
    Killen som tatuerar är en kompis till sambon, så han fixar snabba tider Hoppas du hittar nån fin blomma.Ska tatuera in Liam på vaden, hans födelsedatum under m:et och konturerna av en stjärna lite snett över L:et.
    Ja okey ja personen som ska tatuera mej är en kompis till pappa så jag hoppas på snabba tider haha vi få väl se skulle gjort en på cypern i söndags mene det hade ingen tid.
    Åh låter fint!
    Jag ska som sagt göra en blomma nere på benet sen ska det står rätt litet Isak på ena sidan och Albin på andra sidan lite snett mor varandra men sakern är det att jag vill att blomman ska betyda något ..som typ förgätmigej
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10