Inlägg från: havsvind |Visa alla inlägg
  • havsvind

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-25 15:51:27 följande:
    Oj, vad härligt! Rapportera hur den röda är sedan. Lite sugen på en sådan- Någon som sett grå/svart-randig ngnstans?Var storlekarna som du tänkte dig?
    Jag har bara fått de rosa ännu och de åkte rätt ner i lådan. Vet inte riktigt med storlekarna, stumpan har bara 62 än så det blir lite svårt att föreställa sig när hon växer i dom. Gråsvart har jag sett ngnstans, undra var... Matador kanske?
  • havsvind
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 16:00:32 följande:
    jA, MEN MATADOR HAR SLUT. hAR DU OCKSÅ SETT NYA JACKAN OCH TYCKER ATT DEN ÄR FUL? Oj.... Jag vägrar tro att den är ful och hoppas på att jag gillar den
    Kolla igenom länkarna, jag tror nog jag sett den på ngt mer ställe...
    Jag har inte sett den nya jackan, men jag vill inte ha pikékrage som Butte sa att det var.
  • havsvind
    jompa skrev 2008-06-25 16:03:12 följande:
    Men snälla sluta prata om dessa velourjackor nu, börjar nästan vackla här och beställer en till dottern
    Skynda fynda, de börjar ta slut...
  • havsvind
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 16:05:27 följande:
    Aha... "standarskrage"
    Precis.
  • havsvind
    jompa skrev 2008-06-25 16:06:55 följande:
    Ja den färgen jag kunde tänka mig är redan slut.
    Vilken färg?
  • havsvind
    jompa skrev 2008-06-25 16:09:37 följande:
    Grå.
    Finns svart på lillamirakel, fast den är inte på rea Ledsen
  • havsvind

Vad tycker ni? Är det inte lite liten skillnad mellan storlekarna, stl 80 ligger ovanpå 86.
    IMG_1966.jpg

• havsvind

Äre det jag som är tråddödaren här? Fundersam

• havsvind

Buttelina: Har du lust att kolla skillnaden på dina velourisar?

• havsvind
    loveliva skrev 2008-06-25 18:27:44 följande:
    Jag jämförde en svart/grå stl 98 med den oranga/blå i stl 110, och den grå var lite större  Så det verka vara lite ojämna storlekar. Iofs så är ju den grå en äldre och den oranga/blå vårens, men ändå....
    Tack för hjälpen. Funderar på att skicka tillbaka den ena...är kanske inte så stor idé att ha båda storlekarna när de är så snarlika och i samma färg.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10