Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nån som har sett älgsuiten i nån svensk butik? har för mig att jag har sett den men hittar den inte nu...

• Mosen08

Olivers Mamma skrev 2008-07-27 16:53:16 följande:

Jag har också för mig det men minns inte heller, kan hålla utkik.
    Tackar gillade inte det printet först men nu bara måste jag ha den!!
  • Mosen08

Olivers Mamma skrev 2008-07-27 17:12:49 följande:

Jag förstår hur du menar, jag gillade inte heller det men nu när man sett det en del så är det riktigt snyggt
    Precis vad jag tyckte med
  • Mosen08
    Preggi skrev 2008-07-27 17:14:21 följande:
    Jag har för mig att hippokids har den fast det är fel bild?
    Ja just det ja, det va så det var!
  • Mosen08
    Angelinah skrev 2008-07-28 09:18:28 följande:
    Go morron!!  Å dom e jättefina   Ida fick en sån av morfar när hon fyllde 1, ja inte en pall då, men en stol med namnet, dom e ju så söta!!   *bra present*
    Får man kika in hos dig
  • Mosen08
    Plummy skrev 2008-07-28 10:09:45 följande:
    Attans! Knep du den sista i 80? ;)
    klkids har den i alla storlekar verkar det som 229kr och dessutom fraktfritt
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-07-30 12:34:08 följande:
    Snacka om dramatisk förmiddag här.Vi hade varit på lekparken och Love ville i vanlig ordning inte gå in, så han cyklade ner till skogen (ca 50 m från huset). Jag tog Melker & Hilda och gick upp med dem till lägenheten, och tänkte att Love kommer väl, men det gjorde han ju inte Så jag fick springa ner till skogen för att hämta honom, och var då tvungen att lämna Melker & Hilda i lägenheten. När jag kommer upp med Love till lägenheten är dörren LÅST  Melker hade låst och min väska med nycklar & mobil var inne i lägenheten. Och när jag bad honom låsa upp sa han "vill inte". Gahhhhhhh vilken panik jag hade!!!!!!!!!!Sprang efter vaktis, men de kan inte öppna. Fick låna deras telefon och ringa efter älsklingen. Så efter 30 min kommer han och under tiden har både Melker & Hilda skrikit som galningar.Melker var helt slut efter den persen så han somnade, och Hilda också. Så nu har jag tröstshoppat lite planeter, ny varukorg till buggan & en skip hop dash
    Herregud, ryser av bara tanken... då förstår jag verkligen att det blev lite tröstshopping..
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-07-30 13:06:21 följande:
    Vad blev det då?
    Det blev en lila/blå randig molobody, har blivit helt galen i lila fick hem den lila/vita igår och den va så himla fin sitter och funderar på den rosa/grå med då blir väl sambon galen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10