Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll flickor.

Fullt ös hela dagen, först kalas och sen har vi tillbringat hela eftermiddagen på stranden, skrutt lös som en sol i sin fina Mala dräkt, och han ääälskar att bada, fick världens utbrott när det var dags att gå upp
    Nu sover han och gubben är ute och tvättar bilarna. Jag tänkte hitta nåt att hoppa.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-08 19:34:22 följande:
    Tillbaka från prommis och middag. Mätt och belåtenJ essica- Lina har den gula Nanoou klänningen till Thea. Kalas igen? Vem fyllde nu år? Härligt med baddyrkare. Här är det en till. han har förvisso inte badat i havet ännu men älskar sin lilla pool.
    Igen ja, denna gången var det sambons lillasysters tur.
    Skrutt är verkligen helt galen i vatten, tyvärr har vi bara en massa sjöar i närheten, jag badar bara i havet
    Köpte en ny pool förra veckan, lagom stor och med tak över.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-08 19:47:15 följande:
     Aha! Jag har blivit värsta badkrukan på äldre dagar så det ska vara väldigt varmt om jag ska bada. På Noels pool fanns det ett uppblåsbart solskydd på ena sidan. Tyckte det verkade lite meckigt då jag vill kunna nå honom överallt när han gör sina "dyk". Har man däremot tak över hela är det ju lättare.Shoppas det något här då? Jag har faktiskt det mesta jag behöver. Vildänglar här i stan har en medlemskväll på onsdag med lite 15% rabatt men jag ska nog hålla mig däreifrån. Shoppade i alla fall ett par Nikesandaler på T nyss. Alltid något
    Har också blivit badkruka, höll mej precis vid strand kanten idag, där var det lagom varmt
    Tak över poolen är kanon, skyddar mot solen och även mot löv och sånt som man inte vill ha där i.

Jag är jätte shopping sugen, trots att brevlådan kommer vara full hela denna veckan
    Men en liten Småfolk t-shirt till kan ju inte skada.
    Fast just nu letar jag bikinis, hopplöst.
  • ängeln83

Godmorgon

Ännu en dag med sovmorgon, mamma gillar
    Försöker få iordning på huset just nu, har ju inte blivit så mycket gjort inne den senaste tiden.

• ängeln83
    jompa skrev 2008-06-09 09:47:13 följande:
    Skön sovmorgon.Har ni lite sämre väder idag?
    Super skönt Men då var skrutt vaken tills kl 23 igår också, hade blivit lite sur om han vaknat kl 6

Naa, vädret håller i sej, lite blåsigt bara, men fortfarande varmt.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-09 10:11:48 följande:
    åhhhh, vad fin stugan var!!!! vill haaaaaaaaaaaaaaa!!! Vi la ett bud
    Åååh, hänger inte alls med i svängarna här längre.
    Hoppas ni köper den nu då
  • ängeln83

Massa fin post idag, en hel del till mej, fiiiina rosa Katvig till kusinens bebis och Småfolk t-shirt till skrutt, gul med lila apor, shiiit vad fin den är

• ängeln83
    Lina med Liten skrev 2008-06-09 11:02:16 följande:
    biiiiild Med skrutt i så klart
    Of course
  • ängeln83

Nu finns bild i BT på skrutt i t-shirten, köpte 86/92 denna gången, blir nog inga fler 74/80 här.

• ängeln83
    jompa skrev 2008-06-09 11:17:48 följande:
    Men så fin han var i den, så snygg.Han har samma storlek som min son, snart tre år gammal
    Den är jätte fin, som Småfolk alltid är  Gillar färgerna, får väl se hur många som tar honom som en flicka nu.

He he, fast egentligen räcker det nog med 74/80, men det skiljde ju inte jätte mycket i storlekarna.

Tack för shortsen förresten, dom kom idag 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10