Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

..och inte riktigt munkjacka heller.

• NovJenny

Lilly behöver också en massa kläder precis som Ava, jen80.
    Men jag har noll fantasi nu känns det som. Inget känns rätt.
    Letade lite småklänningar och hittade från me and i, som jag kanske ska köpa.
    Sedan då?
    Det blir mest kläder till Noah här hemma.

Butte: Skrev tidigare men det kom nog inte med. Fl har krånglat för mig. Sååå fin stuga, ni kommer triva superbra. Är jag runt omkring där någon gång och yrar kommer jag och hälsar!

• NovJenny

Lovelina: Så söööt Hilda var i suiten från Molo. Har letat som en tok efter 74 till Lilly på rea men den är ju slut överallt.
    Vilken strl har du till Hilda?

• NovJenny
    loveliva skrev 2008-06-28 22:46:02 följande:
    Tack Det är Stl 68, men den är stor tycker jag, hon hade nog kunnat ha 62 också.
    Okej. hittar dock ingen sådan heller... Men hon är jättefin i den!
  • NovJenny
    loveliva skrev 2008-06-28 22:52:33 följande:
    Hur gammal är din Lilly? Hur stor är hon?
    Hon är 5 månader och jag evt inte exakt hur stor hon är eftersom vi inte vägt på 1 månad. Närmare 7 kg och 65 cm lång kanske?
  • NovJenny
    loveliva skrev 2008-06-28 22:58:50 följande:
    Då är de ju lika gamla Hilda blir 5 mån den 1 juli. Ska väga henne på tisdag, men hon är nog lite mindre än Lilly då för sist vägde hon 5,4 kg och 60 lång
    Vi ska också väga på tisdag! 5 månaderssprutan också. Hua.
    Buttelina skrev 2008-06-28 22:57:51 följande:
    hon börjar ju bli stora damen ju du får lägga in lite fler bilder på henne
    I knoooow, är så dålig på att lägga ut bilder och alla är på kameran och mobilne också. Måste ju bättre mig.

Nej, nu ska jag lägga mig, sambon har spytt i natt så jag blir väl nästa.
  • NovJenny
    jojoa75 skrev 2008-06-29 08:53:14 följande:
    Gomorron o gonatt! Ff inte nåt svar från kidzshopen ang min nova star order.. Tråkigt.Fick ju telefonsamtal till min sambo igår om att armybrallorna inte fanns tyvärr som jag beställt (o det blev jag faktiskt lessen för eftersom det var dom jag helst ville ha) sen undrade jag via mail om jag kunde ändra lite i min order eftersom armybrallorna inte fanns. O som sagt, ff inte nåt svar.Nu ska jag vara ledig ÄNDA till imorron kväll, alltså måndag. Har jobbat fyra nätter över midsommarhelgen, ledig två nätter, jobbat fyra nyss igen, ledig en natt o sen jobba fyra igen. Undrar om jag eg får lov att jobba så mycket, men men, go lön sen! Sen är jag ledig i åtta dar tror jag, det ska bli GÖTT!!Sambon undrade lite försynt om jag ville beställa tillfällig adressändring på min post o tidningen till jobb.. förstår inte alls vad han menar! Ha en bra dag, nu rusar jag i säng!
    Jag fick mail av kidzshopen när mina byxor inte fanns och de undrade om jag ville ha något annat.
    Kanske trodde de att det inte skulle bli mer efter samtalet med din sambo?

Sedan är det ju reatider och helg, så du kanske får svar i morgon?
    Hade du betalat byxorna?
  • NovJenny
    Duntoffla skrev 2008-06-29 10:37:42 följande:
      Frulle-dags!
    Samma här!
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-06-29 13:28:56 följande:
    Jag har ett par turkosa i t-shirt tyck ett par oranga i frotte. Sen har jag limegröna muddar på båda. Maila henne så fixar hon, jag mailade henne och beställde och hon svarade ganska snabbt.
    Vad är det för byxor? Bild eller annan info?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10