Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-09 21:01:15 följande:

Jag gillar de gula lejonen... är det ngn som har den??
    Mmmm..
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-09 22:04:16 följande:
    men gud så söt Ava var i den klänningen!! Nu bara MÅSTE jag ha en sån till Maia Så var finns den och matchande solhatt billigast?
    Jag håller med, urfin klänning!
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2008-06-09 22:06:46 följande:
    vilken strl har du till isabell i småfolk klänningar? Velar ff om klänningstrl, zvartaliljan tyckte jag skulle ta 98/104 för hon trodde inte att 86/92 skulle vara en klänning så särskilt länge på Maia eller Emma. Men jisses, hon är bara 2 Vill inte köpa 98/104 o så är den så lång att det blir ett nattlinne ju..
    Menar du kortärmad? Ska jag mäta längden på den?
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2008-06-09 22:08:14 följande:
    Förlåt
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2008-06-09 22:20:57 följande:
    Ingen fara.. Nu går det inte så bra på Tradera, så jag lägger lite skambud här o var o gråter inte om jag missar Som jag sa här tidigare när Buttelina budade över mig   så om det hade varit nåt jag verkligen velat ha så hade jag ju inte gett mig...Sååå söt Ava i så fin klänning o storebrödrar oxå så klart!! Måste helt klart införskaffas hit, trots att här är överflöd av klänningar.. Men hon har ju solhatten o då MÅSTE hon ha klänningen oxå!!! *nickar o övertygar mig själv*
    Har ingen långärmad här hemma. De fick rensas ut och hamna i förrådet över sommaren pga platsbrist Men kortärmad har jag iaf. 57-58 cm från axel till nederkant är de.
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2008-06-09 22:28:39 följande:
    Har redan tänkt köpa långärmade tröjor i 98/104, som ni som bjudar över mig kanske märkt Det jag undrade över var klänningar, då jag är allergisk mot för långa klänningar = nattlinne-varning.
    Såg du ovan att jag mätt?
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-09 22:36:59 följande:
    joho, jag tror bestämt att den säljaren köpte den av mig för ca 1månad sen
    Haha.. Jag tittade faktiskt på din när du hade ute den, men missade den. Så nu kommer den hem till mig där den hör hemma
  • snigelina

Usch, nu blev jag också jättesugen på Kik Kid-klänningen, tur att den inte fanns i Stellas strl

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10