Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

oj vad fort tiden går redan ny tråd, hänger väl på som vanligt

• maggan75
    zasata skrev 2008-06-02 12:01:18 följande:
    jag får inte 25% på hela köpet när jag visade klubbkortet.. vart var det?ni som har fått smsen? står det från något speciellt nummer? och vad står det ecakt på dom? man kan ju göra egna sms i så fall
    Jag var tvungen att radera mitt  när jag använt det och som sagt det gällde ju bara tom igår.
  • maggan75
    zasata skrev 2008-06-02 12:01:18 följande:
    jag får inte 25% på hela köpet när jag visade klubbkortet.. vart var det?ni som har fått smsen? står det från något speciellt nummer? och vad står det ecakt på dom? man kan ju göra egna sms i så fall
    Tina83 skrev 2008-06-02 13:29:47 följande:
    jag handkade också igår, och drog kortet, men fick ingen rabatt..
    Man måste vis sms:et för att få rabatten
  • maggan75
    Peak skrev 2008-06-02 13:51:25 följande:
    vad tradiga de är jag fick inte heller något sms, och gällde det bara en dag??
    det gällde fre - sön... första gången jag fick sms
  • maggan75
    mama08 skrev 2008-06-03 17:54:33 följande:
    Fanns det inte en tråd där alla man såg en översikt på alla rabatter?Finns det nån sånn fortfarande?Känner för att shoppa loss, men vill såklart ha så många rabatter som möjligt!
    Rabattkods tråden ...www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
  • maggan75
    Kayn skrev 2008-06-04 08:39:14 följande:
    Men visst hade det varit himla smidigt om det vore så lätt.....att alla erbjudanden fanns på kortet och drogs automatiskt, dom river ju ändå bara alla kupongerna. Tänk så mycket mer miljövänligt det hade varit utan kuponger, men ändå rabatt så klart
    Kanske skulle börja mejla dem och trycka på så de inför det.... Jag sitter i miljögruppen på jobbet....
  • maggan75
    Kayn skrev 2008-06-04 08:44:49 följande:
    Varför inte? Gäller ju att det blir några mejl bara nä men jag kan tycka att lika gärna som att hålla på och skicka ut kuponger, som ändå bara rivs, så kan man väl skicka ut ett sms och sen ladda alla kort med samma erbjudande? Iofs kanske svårt att särskilja om dom nu har systemet att "ju mer du handlar desto oftare får du kuponger/rabatt" men tanken är ju god ändå....
    Ja jag gillar den tanken..... framför allt idag när allt handlar om miljö hit och dit.
  • maggan75
    Kayn skrev 2008-06-04 09:03:52 följande:
    Smultronhjärta - helt sant, kupongen är ju oxå en påminnelse om att gå dit Men om det kommer på sms så blir man ju ändå påminnd eller du menar att vi behöver "postit" för att komma ihåg? Maggan75 - ja precis, det blir ju bara mer och mer diskussioner om miljön och detta är ju på nåt vis en miljöbov med alla papper....om än en liten så ändock en
    jo alla bäckar små heter det ju ....
  • maggan75

Det var ett tag sedan det kom ngt nytt  på lindex....  kanske dags för höst kläder snart

• maggan75
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-06-06 21:51:19 följande:
    Puffar för mina sötingar nu när solkrämsdebatten slukade hela tråden Förresten är det nån snäll plussare som skulle vilja lägga in mina sötnosar med Hm-retro shorts + Lindex fem myror T-shirts och solhattar i bildtråden (första kortet i mitt galleri)?
    Fixat
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4