Inlägg från: Pasadena |Visa alla inlägg
  • Pasadena

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Kayn skrev 2008-06-05 20:21:23 följande:
    Måste fråga om en sak.....Köpte ett set från HM, kalsonger/linne, i grönt med Scooby Doo  och när jag skulle lägga det i tvätten och läste på tvättlappen så står det "används inte att sova i" (fast på engelska då ) Varför skriver dom så? Det har jag inte läst innan.....nån som vet?
    Kan det vara så att de kan snurra in sig i plagget? Typ om det är luftigt och stort? *spånar*
  • Pasadena
    Kayn skrev 2008-06-06 13:20:56 följande:
    Kanske kan vara så men ändå så upplever jag det inte jättestort, eller linnet möjligen men inte kallingarna Jaja vi får prova och se hur det sitter, jag tror nog att det kan funka som sovplagg iaf....
    Kan ju vara så att de har andra instruktioner i andra länder för att inte bli stämda Som i usa du vet, där man kan stämma hela bolaget om barnet råkar snurra in sig och gör illa sig..
  • Pasadena
    pelagonia skrev 2008-06-06 17:09:37 följande:
    Har ni solkyddsdress till era 1.5 åringar ? Hur är den från lindex ?
    Jag har just köpt en på lindex men vet inte alls hur den är. Bra antar jag?
    Kayn skrev 2008-06-06 20:12:45 följande:
    Jag har den från PoP, långärmad tröja och shortsbyxor, och den är super. Har inte testat Lindex för jag ville ha en med långärm
    AHH jag ville också ha en långärmad, attans också att jag missade att de hade såna på pop
  • Pasadena
    Kayn skrev 2008-06-06 20:33:29 följande:
    Pasadena - jag köpte den faktiskt då när det var kupong sist, blev alldeles lagom pris då Tycker det är smidigt med långärmat för lilleman är inte alls glad att bli insmord.... Nu gör dom jättemycket reklam för sina solkläder, iaf hrä i stan.
    Jamen exakt! Jag har frsökt komma på hur jag ska skydda armarna på dottern för jag visste inte att det fanns långärmade GRRR vad sur jag blev nu

Vad hade du för kupong på pop?
  • Pasadena
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-06-06 21:03:33 följande:
    Är det bara jag som inte har solskyddskläder till mina 14 mån? Jag kör bara t-shirts + shorts + solhatt samt håller oss mest i skuggan och är vi mer i solen så kör vi lite solskyddskräm. De har redan fått lite färg faktiskt men så länge de inte bränner sig så känns det rätt lugnt ändå (duckar!)
    *kastar glåpord och svordomar på dej din usla mamma*

• Pasadena
    Kayn skrev 2008-06-06 21:00:56 följande:
    Kommer inte ihåg riktigt men jag har för mig att det var då i kanske mars-april som jag fick nåt hemskickat, 20% kanske det var..... Men se det positivt, då vet du till nästa sommar
    Nu hittade jag faktiskt en rabattkupong på pop, "köp för 300 och få 100 kr rabatt". Kanske skulle satsa på en till solskyddsdress
  • Pasadena

Men om man har en långärmad solskyddsdress + hatt med lång skärm (finns på p.op-har köpt en sån till dottern ) så borde småttingarna väl klara sig utan solskydd?

• Pasadena
    Pasadena skrev 2008-06-06 21:32:28 följande:
    Men om man har en långärmad solskyddsdress + hatt med lång skärm (finns på p.op-har köpt en sån till dottern ) så borde småttingarna väl klara sig utan solskydd?
    Utan SOLSKYDDSKRÄM sulle det givetvis stå
  • Pasadena

Jag kom på en sak...Tror ni man kan lämna tillbaka solskyddskläderna på lindex trots att man slitit bort lappen? Jag har ju kvittot kvar (köpte dem igår) men trodde det var kört iom att jag slet bort lappen. Men det kanske funkar ändå? Eller är det långsökt...?

• Pasadena

Jag ska testa, håll tummarna Men först måste jag ju kolla så att pop har kvar solkläder i stl 74 så det inte slutar med att vi inte har några alls

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4