• Kaniin

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

lugnåsbo skrev 2008-06-05 18:46:17 följande:
    Okej här i stan försökte jag handla på lindexkupongen idag (har gjort det förut)men dom sa att dom inte tar emot såna längre för tydligen är det någon som hackat sig in o släppt den här för tidigt, den skulle inte släppas förrän 19 juni eller nåt sånt..!!!men kassörskan sa att du får väl spara den tills dess, nån mer som råkat ut för det idag?
    Jag tyckte det var konstigt långt datum på den. Men både jag o en väninna använde sådana idag.. Det är nog inte tillåtet att neka..?

Jag shoppade en klänning GRATIS då de just nu hade en massa modeller för 49.50!
    Lycklig mamma till Elisia
  • Kaniin
    Kattmamma1 skrev 2008-06-12 19:57:00 följande:
    Någon som vet om det är rea på Bamse-regnkläderna?
    Det fanns rosa och gröna regnkläder på rea-stället. Är det bamses?
  • Kaniin

Shoppade ecool outfit till tösen idag..

Den vita tunikan med en stor svart katt med cerise fluga och svarta tajts från Lindex  (40 kr för båda då jag o vännen tog varsin på kupong) Sedan de svart/cerisa skorna från H&M till som fanns i bildtråden nyligen. Har inte provat än, ska tvättas först!

*känner mig hemma här bland andra barnklädesshopoholics*

• Kaniin
    Pasadena skrev 2008-06-12 20:43:30 följande:
    Nåt tips på vad man kan tänkas behöva till en unge som kommer vara runt 16 månader till hösten? Tänkte försöka fynda nåt intressant på pop imorgon.. Säljer de ut overaller också?
    Windstopper-fleecejackorna är KANON, de nya modellerna är på rea nu.. Överdragsbyxor kanske?. Har inga själv dock.
  • Kaniin
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-12 20:52:17 följande:
    jag lämnade tillbaks kattunikan för nån dag sen för den var så sjuuuuukt trång över huvudet. Synd för min tjej är helt besatt av katter
    Ojdå? Jag som redan kastat in den i tvätten.. Vad har du för storlek på den?
  • Kaniin
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-12 20:56:13 följande:
    Jag provar sällan kläder innan jag tvättar, det var bara för att hon blev galen när hon såg katten Vet inte om vi fick ett måndagsexemplar kanske, köpte 86/92.
    Är det inte hela storlekar? Köpte 92:a. Hmm, ska kanske dra lite i den nu när det är blöt. Tycker andra Lindex plagg varit små över huvudet. Tur att man har tålmodig dotter -haha!
  • Kaniin
    kikkan79 skrev 2008-06-13 21:48:37 följande:
    min dotter har en i stl 86/92, står walking kids i den så jag vet inte var den e köpt (nån som vet?) hade tänkt sälja den men vet inte varifrån den kommer så då känns det dumt, men den tycker jag e ganska fin. Länkar till den även om min bild eller rättare sagt min dotter sällan vill vara med på kort :(www.familjeliv.se/hem/kikkan79/gallery/phphz4...
    "Walking kids" säljs iallafall på Ge-Kås.

zasata: Kappahl har jättesöta kjolar med byxa i men de går tyvärr bara till 74/80. Såg rymliga ut dock!
  • Kaniin
    Coca cola light skrev 2008-06-14 20:48:22 följande:
    Oj, skickade iväg det förra inlägget lite tidigt. Idag har jag och min svägerska varit och kupongshoppat som galningar. JAg tror att jag kom upp i 13 st kuponger idag vilket blir 16 totalt nu. Blir nog några vändor till. I mitt galleri finns bilder på det jag handlade. Fick tag i det populära filten och batalde endast 14.50 kr. Det tycker jag är att göra ett fynd. Detta har jag handlat idag. Bilder finns. Sverigebodysuit 79.50 –50 = 29.50 krBrun bodysuits 79.50 kr – 50 kr = 29.50 krFodrade jeans med moln bak på fickan 59.90 kr – 50 kr = 9.50 krFilt 64.50 kr – 50 kr = 14.50 krKlänning grön + klänning röd 49.50 *2 = 99 kr 99kr – 50 kr =49 krTurkos tunika 69.50 kr – 50 kr = 19.50 krKjol prickig + molnody 49.50 kr + 49.50 kr – 50 kr = 49 krTvå stycken molntshirt + rosa byxor t3b2 120 kr – 50 kr = 70 krRosa tights + turkosa tights 49.50 + 49.50 kr – 50 kr = 49 krBrun topp med blommor 59.50 kr – 50 kr = 9.50 krNagelfil + pincett + hårspännen 53.50 kr – 50 kr = 3.50 krGrå kofta till mig (ej bild) 129 kr – 50 kr = 79 krGrön topp + grå topp + brun topp 258 kr – 50 kr = 208 kr
    Massa massa grejer!
    Har du gått till olika butiker då?
  • Kaniin

Synd dock att de inte gör precis den modellen i större storlekar!

• Kaniin

Ni har säkert redan pratat om "skolstart-kampanjen" där man kan välja mellan stickade tunikor, jeans och tajtsen i två pack mm.

Köpte det röd/rosa setet dvs tunika och igelkott/randiga tajts i 92. Brukar tycka att deras tajts är så små iallafall ta 3bet2.

Hur har ni upplevt igelkottsbyxorna? Stora eller små? Ser STOOORA ut!

• Kaniin

Mätte för skojs skulle ett par ta 3bet2 tights i storlek 98 med de som säljs i två pack o storlek, 92.

De som ska vara mindre var 14 cm längre!!?

• Kaniin

Stavar som en kratta men har min 16 månaders i famnen..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4