Inlägg från: barbamor |Visa alla inlägg
  • barbamor

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fru Indosaurie skrev 2008-06-07 14:39:13 följande:

tack! vad tråkigt min tjej har iofs byxor från baby, är det strl 80 på dom då då kanske hon kan ha shortsen iaf.. typiskt, jag som släppte det enda paret som fanns kvar när vi var där sist Funderar på att ta mig till en butik idag.. vad tror ni om att använda 50 kronors 2 ggr i samma butik? vet inte om jag törs.. 
    Var hittar du den kupongen? Var finns rabattråden???
  • barbamor
    Peak skrev 2008-06-17 13:30:49 följande:
    okej, men är den från i år tro eller är den gamal så det är därför de sänkt priset? Jag vill också hitta en billig sådan
    Den är från förra året. Fick tag på en sådan när de hade halva reapriset! 49.50:-
  • barbamor
    Hallontårta skrev 2008-06-17 16:06:48 följande:
    Ser ni pratar badkläder. Min kille är 5,5 månad, vad har man på en sådan liten fis på stranden? Nu ska han ju iofs inte vara direkt i solen.. Något tips?
    Min femmånaders ligger naken i skuggan. Tycker inte du ska lägga pengar på solskyddskläder innan han/hon kan gå. Det är ju skillnad när de sitter i strandkanten och gräver t.ex. då behöver man ju bra skydd, men en sådan liten ska ju som du själv säger inte ens vara i solen.
  • barbamor
    Snorky skrev 2008-06-17 22:50:33 följande:
    men man ska tänka på att inte ens skuggan hjälper ibland... för strålarna tar sig igenom. Barnen bör ha kläder på sig. Jag vet sen förra sommaren när jag hade min halvårsbebis i skuggan och han blev röd på armarna då han hade kortärmat!!! Det var skitjobbigt, vi fick ju typ vara inne när det var sol, tur att det var en regnig sommar kan jag säga!
    Jo du har rätt. Riktigt soliga dagar har jag kläder på honom i skuggan, men när det är lite disigt tycker jag det är perfekt att han får ligga och "lufta" i skuggan. Men solskyddskläder tycker jag ändå inte behövs eftersom han inte är i solen på samma sätt som storebror. Han däremot har solskyddskläder!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4