Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Tina83 skrev 2008-06-07 07:22:21 följande:
    var är nya bildtråden?
    Länk finns i ts
  • snigelina

Coca cola light skrev 2008-06-09 13:43:30 följande:

Jag får inte rabattkupongen att fungera i internetshopen. Funkar den för er andra?
    Den ska inte fungera än, släpps om tio dagar ungefär.
  • snigelina

Det är rea i webshopen nu, betyder det att det är rea i butikerna också? Inte för att jag egentligen ska ha nåt men..

• snigelina

Haha, var inne i min butik idag. Den är ganska lustig.. Snigeltröjorna från i höstas hänger fortfarande kvar på ordinariepris

Fyndade bara ett par joggingbyxor, de med nedvikt mudd upptill som är på t3b2. Bra till hösten, tänkte jag!

• snigelina
    Lisa Loop skrev 2008-06-11 17:49:29 följande:
    Åh,vad mycket rea som börjar i morgon, jag blir helt stressad... Hur ska man lägga upp rutten bäst? Först hm kl 9, sedan POP.
    Ja, jag undrar lite hur jag ska hinna på tre timmar.. fast Lindex är inget måste förstås! Fast mest tycker jag det är synd att jag har brist på pengar Kanske lika bra eftersom vi inte behöver så mkt ändå.
  • snigelina
    zasata skrev 2008-06-15 08:36:53 följande:
    jag tror lindex gör det medvetet då jag och många nadra "måste handla" för det blir så billigt. och är man ändå inne tar man ibland 2eller 3 plagg för det är slut på andra. och då är inte 50 kr så mkt. och även om man betalar bara 10kr. så är det 10kr man annars inte skulle ha betalt. för man inte skulle haft grejen
    Men då hade nån annan köpt plagget istället och betalat mer än 10 kr eller hur? Även du inser nog att de går back på att folk går in och köper ett plagg för 10-20 kr flera gånger.
  • snigelina
    Nifelheim skrev 2008-06-15 08:57:07 följande:
    Går back är nog att ta i För lindex kostar det inte många kronor att göra en tröja/body. och de gör sjukt mkt mer än vad som säljer. Se bara hur mkt som faktiskt hänger med från rea till rea. Till slut kastas det bara. Så länge som de har haft de här 50 kronors kupongerna utan att göra ngn förändring så tror jag att de är fullt medvetna om hur de används. Trots allt lockar kupongerna folk till butikerna och inte många törs vara så "fräcka" att de använder ett 20tal kuponger per gång. Lindex tjänar in pengarna på de som använder en 50 kronors kupong och köper MYCKET mer än de skulle ha gjort annars bara för att kupongen "bränner i fickan"
    Fast ett plagg som säljs ska ju knappast bara täcka tillverkningskostnaden..
  • snigelina
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-15 18:31:22 följande:
    jag hoppas att jag hinner få min innan jag ska föda faen.
    Har du känningar?
  • snigelina
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-15 18:33:14 följande:
    haha nää men man vet ju aldrig nu när leveransen skulle ta extra lång tid Ska dessutom boka in ett kejsarsnitt och har bara 16 dagar kvar till mitt egentliga bf
    Oj, ja, då var det ju lite tight om tid. När kom Wilma i förhållande till bf? Eller är du snittad då också?
  • snigelina
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-15 19:49:04 följande:
    försöker du göra mig ännu mer hysterisk? min dotter har aldrig använt någon form av snutte så jag är inte så insatt.. han ska få ett djur också, kanske kan köpa 2 såna?
    Äsch! Sånt får man ju fixa i efterhand i så fall, de brukar väl inte bli så fästa vid nåt så tidigt? Eller vad vet jag? Den enda av våra tre som haft nån speciell snutte hittade sina filtar (vikblöjor) när hon var runt året.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4