-
Ja, vad jag har sett, så finns dom bara på baby-avdelning, dvs upp till storlek 80.Fru Indosaurie skrev 2008-06-07 13:43:09 följande:Shortsen med en stjärna på (t3b2) finns bara upp till strl 80 eller?
-
Pirum skrev 2008-06-09 13:21:21 följande:Är det någon mer än jag som har haft problem med leveranstid från Lindex? En gång tog leveransen 10 dagar och denna gån har det gått 7 dagar och ordern är inte ens plockad.Det har inte varit några problem förut då kläderna har kommit på 3 dagar ca....
De gångerna då jag beställt, så har jag fått kläderna inom några få dagar. Denna gången har det dröjt över 7 dagar och det står fortfarande som "plockas" då jag kollar ordern.
Men dom håller just nu på att flytta till nya lagerlokaler, så leveranstiden fölängs med ca 1 vecka.
-
Inte jsg heller, sist jag beställde.Coca cola light skrev 2008-06-09 13:43:30 följande:Jag får inte rabattkupongen att fungera i internetshopen. Funkar den för er andra?
-
En lite fråga bara... När man skirver ut rabatt-kupongerna, måste man ha färgskrivare, eller fungerar det att bara köra svart/vitt?
Hittar nämligen int kabeln till färgskrivaren, då den kom bort i flytten.
-
Snorky skrev 2008-06-09 22:45:10 följande:det går lika bra med svartvitt... jag har skrivit ut i svartvitt flera gånger då vi haft slut på färgen. En gång skrev jag dock ut i färg och så var det röda slut så loggan på kupongen blev gul och tror du inte en av tanterna i kassan påpekade att "såhär ser inte vår logga ut" HAHA! Spela roll...
Tack! Då blir det en kupong imorgon, då det ska shoppas.
Får hoppas att ajg slipper några "klämkäcka" komentarer. *s*
-
Hur tycker ni Bamse-kläderna är storleksmässigt?
Skiljer det sig mellan pojk- och flickkläderna och även på babysidan?
-
Läste tidigare i tråden (tror det var denna), om filten som en del är ute efter. På "mitt" Lindex, så fanns där ca 5 st kvar.
Tyvärr hade jag inte en 50kr-kupong med, så det får vänta tills imorgon.
-
Jag såg jättemånga sådana bodys idag, så jag antar att dom är nyinkomna.Plummy skrev 2008-06-17 15:50:34 följande:www.lindex.se/se/Products/Product.aspx, fast med VITA kantband såg jag på "mitt" Lindex häromdagen.. någon mer som sett en sådan? Var mycket finare än orange kanter.. Kan det vara nåt av det nya som är påväg in på nyfödd? Någon som vet om något mer? =)
Verkligen jättefina. -
Nu har jag också köpt den omtalade filten.
Fanns ca 4-5 stycken kvar på "mitt" Lindex.
Såg också en hel del nya kläder, bland annat bodys med pingviner på mm.
-
Åh, dom missade jag helt eller så har dom inte kommit in till "mitt" Lindex ännu.Line80 skrev 2008-06-17 21:45:50 följande:va in op Lindex en snabbis idag å fick se att de kommit in nya djurtunikor i frotte´. va inget som föll mej i smaken.. eller rättare sagt så vet jag att det inte passar min tjej, men däremot så tror jag att de kommer bli poppis på T..
Vilka storlekar fanns dom i?