• Lilaa

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

kan man skriva ut 50 kr rabatten flera gånger och andvända i omgångar?

• Lilaa

Kan man inte andvända 50 kr rabatten fler gånger i internetbutiken? Jag provade med det gick bara att dra en gång för mig.

• Lilaa

Någon som tagit ett plagg för 49 kr och betalt med 50-kronors kupongen? får man det, jag vill men vågar inte

• Lilaa
    Betty2 skrev 2008-06-20 09:45:31 följande:
    Ja visst finns det extremt mycket mer flickkläder än pojkkläder. Det syns ju tydligt i webshopen t ex. Och även när man kollar på rean så är det t ex 5 sådana där runda klädställ med flickkläder, men bara 2 med pojkkläder (det exemplet var från en av Lindex-butikerna jag kollade reakläder i).Angående 50:- check så hade jag en sådan till KappAhl för ett tag sedan, och fick då inte handla ett plagg som kostade 49,50:- (Jag ville inte ha pengar = 50 öre tillbaka, utan ville bara kunna betala med checken.) Tydligen funkade det inte i kassan, utan man måste handla för minst 50:- för att det skall funka att scanna in checken sedan (sa den KappAhl-expediten). Så det blev några hårsnoddar oxå, har hur många som helst hemma nu... Men det kan ju hända att KappAhl och Lindex har olika kassa/data-system, så att det funkar på Lindex men inte på KappAhl...
    jag har handlat för 49,50 och betalat med kupongen. Gick jättebra
  • Lilaa

Hjälp mig med storleks ångest....Köpte idag på rean en byxdress, bru med moln på framsidan och det är som ett linne och shorts som sitter ihop. jag köpte st 110 till min flicka som är ca 107 cm och den satt perfekt MEN ska jag kanske byta till st 116 så hon kan ha den nästa år fast 116 är lite stort nu på henne... Ångest

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4