Inlägg från: sunnanå |Visa alla inlägg
  • sunnanå

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Hej!

såg det där om solskyddskläderna.

Jag har köpt de på lindex till 2 av barnen och bad att de skulle plombera så att byxorna inte går att pröva hemma för om då tröjan blir för liten så är det inga problem att byta men om de är oplomberade så tar de inte emot de alls,det står ju på kvittot också och tröjan är ju inga problem att byta men underbyxor står på kvittot också,ej byte av badkläder.

hoppas aatt det ordnar sig för dig.

Det här med solskydd,sen man då läst i tidningarna att de inte rekomenderas pga gifter så undrar man ju,känner då förstås att kläder är då mycket att använda och de från lindex har väl ingen hört nåt neg om eller?

• sunnanå

Jag har använt de från apoteket ACO men så verkade de också va me på listan för giftiga solkrämer.

Nån som har annan att rekomendera?

så man får byta underkläder på hm på vissa ställen.

ang strumpbyxor så får man då här byta från barnavd men ej på kappahl,på lindex vet jag inte vad som gäller.

Har nån hört nåt sämre om lindexsolskyddskläderna.

Har faktiskt frågat om det finns på kappahl också men verkar inte så. Verkade ju vara nån av er som hade därifrån. hur såg de ut då och vilket skydd för 40 el 50?

• sunnanå

så det ska finnas nu solskyddskläder på kappahl men varför säger expiditen att det inte finns,borde ju ha sagt om det var slut men ändå finns så kan man ju kolla på andra kappahl.

hur ser de ut därifrån och vilka storlekar finns?

Jag har enlångärmad sen förra sommaren till sonen från pop och de från lindex kortärm.

Tycker väl att om man har såna kläder så borde man klara sig från att smörja sig med massa krämer som då inte heller är bra att använda.

• sunnanå

Tack för bilden då ska ja kolla,man har ju rabatter från kappahl också. finns det bara för upp till 86/92 el större storlekar också?

så det var rosa till tjejen på kappahl också.

såg att det fanns tillhörande kepsar till de från lindex med längre baktill på nacken,precis samma mönster.

Just det,vilket pris var de från kappahl?

• sunnanå

Ok så då var lindex billigare,199 kr men köpte de då de gick för 25 % så då kunde man ju inte låta bli att köpa,eftersom de verkligen behövs.

Eftersom de från kappahl kom så tidigt så kanske de redan sålt slut på en del affärer för här finnas inga,ska kolla en gång till nu då jag har sett hur de ser ut,tackar så mycket för bilderna.

• sunnanå

När ni skriver ut kupongerna,händer det då att streckkodrn blir dålig,syns knappt siffrorna på den då. Verkar som att pers blir väldigt fundersamma då.

hur kunde solskyddskläderna gå på 99 kr?

Det kan väl inte vara nersatta redan?

Med kupong 49 kr,va då super

såg idag på kappahl setet men tycker nog att det på lindex tjej är finare,inte så turkost.

finns tillhörande solkeps på kappahl också?

• sunnanå

Har en fråga,hur ser sverige jackan ut?
    Var finns den?
    nån bild på nya vinstoppern?

• sunnanå

Har en fråga,hur ser sverige jackan ut?
    Var finns den?
    nån bild på nya vinstoppern?

• sunnanå

2 för 1 gällde det bara idag,kom det nåt sms eller?

• sunnanå

Vem är det som har billiga auktioner och vad har hon?

• sunnanå

Visst finns ekorrtröjorna i 3 olika färger?
    Har bara sett de gröna och rosa men visst finns det lila också som tighsen som finns i bildtråden?

• sunnanå

Både lilltjejen på ca 1 1/2 år har 98/104 i sina sollskyddskläder från lindex,köpte de ej i 86/92 för då är de säkert för små nästa sommar. Sen killen har 10/116 och är över 3 år men den behövs. känns jättebra med dessa,har använt varje da på stranden. Nån som vet om man ska smörja de på delar där ej dräkten skyddar som längre ner på ärmen,och fötterna el behövs det.Solen är ju så stark. tycker att de bränner sig mest längre upp om man e utan skyddskläder där. Lindex här verkar ha kvar kläderna ialla fall. Nån som har de på bild,rosao och blå?

• sunnanå

Vad är det för molnset,vilken storlek?
    finns bild i bildtråden?

• sunnanå

Har inte fått lindex kupongen vad gällde den för denna månad för jag antar att det är den skom kommer med mån brevet?

• sunnanå

är det 30% på hela barn och damsortimentet el 1 vara /

• sunnanå

Jag torktumlar heller aldrig de flesta barnkläder

aldrig velour sen finns väl risk för krympning också om man använder tumlare.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4