Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

jag var på lindex igår och kikade då även på solskyddskläderna. Fanns två olika varianter på kläderna och den ena varianten hade röd prislapp som det stod 99 kronor på..hade kostat 199. Den andra varianten kostade 199 kronor..eller ja den hade i alla fall ingen röd prislapp.

• FL Lisa
    ulrikahö skrev 2008-06-19 21:52:13 följande:
    Jag blev tillsagd att köpa nånting mer (så föreslog hon billiga gummisnoddare el dyl) för att komma upp i 50:-, så här i Sthlm funka det ej att handla för under 50-lappen (vilket i o f s är ganske förståeligt).
    jag handlade för 45 kr på lindex inne i stockholm city och betalade med en 50-check och det gick hur bra som helst. Jag fick ju då självklart inge pengar tillbaka. Hon frågade bara om jag ville nyttja min check fastän jag inte handlat för 50 kronor och jag sa ja...
  • FL Lisa
    solstrålen80 skrev 2008-06-21 15:22:59 följande:
    vet ni någon som syr upp sittdynor till barnvagn?
    jag har köpt en sittdyna till vår barnvagn från FL-medlemmen ditten datten
    vet dock inte riktigt vilka vagnar den passar till...tror att hon bara har ett standardmönster hon syr efter
  • FL Lisa
    Smultronhjärta skrev 2008-06-24 19:43:43 följande:
    Åhh, vart i avlånga landet bor ni som köpt velourisar från stl 86? När jag ringde till Lindex idag och frågade fick jag höra att sommarn minsann har precis börjat och att höstkläderna inte kommit ännu *kommer inte köpa mina byssor där kan jag säga*
    jag har köpt ett par orangea, ett par bruna och ett par gråa idag i storlek 86 på lindex i Solna
  • FL Lisa

men jag köpte 86 och har mätt dom mot baby storlek 80 och 86 är mycket längre.
    Nu tror jag ändå att man kan gå upp lite i storlek för jag tycker det verkar som att mudden nertill är så bra att byxorna inte glider över foten...då gör det ju inget om dom är lite långa

• FL Lisa
    2007 Mamma skrev 2008-06-24 20:44:37 följande:
    FL Lisa skrev 2008-06-24 19:56:47 följande: Vaa... Solna!! Då måste jag dit imorgon! Var där igår men såg inga!
    tror dom var helt nya idag...fanns inte ens med i kassan så hon fick slå in dom manuellt.
  • FL Lisa
    Snorky skrev 2008-06-24 22:22:59 följande:
    gu vad fina! Vad glad jag blev att det är med rejäl mudd på också! Nu måste nog båda två ha varsitt par av varje färg! De gråa föresten, var de melerade eller mer mörkgrå??
    det var rätt ljusa...lite melerade
  • FL Lisa
    Snorky skrev 2008-06-24 22:28:21 följande:
    nej, vad tråkigt! Jag hade velat ha lite mörkare... tycker inte vi har några kläder som matchar med grått direkt...
    ja jag håller med. jag skulle vilja ha ett par svarta. Men förhoppningsvis kommer det fler färger till hösten.
  • FL Lisa

jag såg för någon dag sedan att det var någon här som undrade om lindex inte skulle komma med någon fleeceoverall i år...jag såg en flecceoverall när jag var på lindex idag.
    fanns upp till storlek 86 tror jag (eller kanske var det upp till 80)

den var i det här mönstret
    www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=761765&prodid=2070434&parentid=0&color=457077&NewView=true

med brun botten och vitt mönster och orangea kantband och huva (tror att hela fodret var orange)

• FL Lisa
    Fru Indosaurie skrev 2008-08-26 19:24:07 följande:
    tack!det låter ju fint, kanske ska kika in där, nu när man har rabatt om det fortfarande är bytesrätt på kappahl förstås..
    här kommer en urkass bild på den...tagen med min usla mobilkamera

lindex.JPGförhoppningsvis klickbar
  • FL Lisa
    solstrålen80 skrev 2008-08-26 19:56:20 följande:
    den var fin...vad kosta den? vilka stl finns den i?FL Lisa skrev 2008-08-26 19:39:05 följande:
    hmm...svåra frågor. jag kollade inte jättenoga då jag inte är ute efter någon fleeceoverall.
    tror att den fanns från 56-86 (eller möjligen bara till 80) och kostade typ 230 kr
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4