Inlägg från: Lisa Loop |Visa alla inlägg
  • Lisa Loop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Tvillingmamma2007, ååh vilka godbitar du har, såå söta på bilden i bildtråden! Vad coolt att fem myror och hm-retro matchade så bra.

• Lisa Loop

Helen72, vad är det för jeans fotbollsfanset har på sig i bildtråden? De verkar vara supermjuka och sköna, snygg tvätt också.

• Lisa Loop

Åh,vad mycket rea som börjar i morgon, jag blir helt stressad... Hur ska man lägga upp rutten bäst? Först hm kl 9, sedan POP.

• Lisa Loop

Mini Pantern skrev 2008-06-11 22:30:04 följande:

Jag fick mitt sms redan vid halv elva tiden idag och det var FÖRE Kappahls:s sms.
    Jag har missat något tydligen, kan man få sms från Kapp-Ahl också? Typiskt, jag som handlade rea där för 200:- idag, bland annat ekologisk t-shirt och tunika med luftballonger.
  • Lisa Loop

Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 21:50:49 följande:

åh vilken tur att pelagonia uppmärksammade rean idag så att jag hann få en filt såg tidigare ikväll att dom är slut
    Förstår att du är nöjd, vem hade inte velat haft den filten? Är den helt slut i affärerna också?
  • Lisa Loop

Jag handlade på Lindex igår och fick 10% på rean utan att visa sms:et. Men drog såklart clubkortet.

Skippade hm idag och gick direkt till POP och köpte överdragsbrallor för 245:-, har deras jacka sedan tidigare. Jackan är storlek 80 men på byxorna tog jag 86, vill helst att det ska räcka över hela vintern. Min dotter blir ett år i augusti, tror ni att det blir för stort?
    Köpte också en rosa windstopper för 275:- till henne, men funderar på att byta den till en mörkblå, tycker nästan att den är för rosa.
    Och sedan blev det lite rödrandigt bas såklart...

• Lisa Loop
    Kaniin skrev 2008-06-12 20:52:37 följande:
    Windstopper-fleecejackorna är KANON, de nya modellerna är på rea nu.. Överdragsbyxor kanske?. Har inga själv dock.
    Jag köpte windstopper idag, samma som Snorky har lagt upp i bildtråden. Är det den nya modellen och vad är isåfall skillnaden från den gamla?
  • Lisa Loop

Men alltså, jag fattar inte det här med 50-kr-värdechecken/kupongen... Hur kan det vara möjligt att vi kan skriva ut och använda i princip hur många som helst? Vi får ju deras varor nästan gratis, 8 kr för en jättefin filt och 39 kr för en damjacka, det är ju helt sjukt!

• Lisa Loop

Vi ska på bröllop i sommar... Är det någon som har förslag på vad jag ska klä sonen som är tio år i? Storlek 146.
    Funderar på om en snygg, lite mörkare kortärmad skjorta och ett par ljusare trekvartslånga byxor skulle passa. Och sedan någon snygg mörkare tröja att ta på om det blir kallt. Vad tror ni om det? Och ser ni några snygga mörka pojkskjortor så tipsa mig!

• Lisa Loop
    Snorky skrev 2008-06-12 23:15:37 följande:
    jo, det är den nya... den nya har mudd i hals och ärmslut, det hade inte den gamla... kolla tex på tradera så ser du skillnaden.
    Ja, det var just mudden som jag tyckte var så himla bra! Skulle vilja ha en sån själv.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4