Inlägg från: jessiik |Visa alla inlägg
  • jessiik

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

maggan75 skrev 2008-07-14 17:39:14 följande:
    Det var ngn som sa att de inte skulle få in bamse regnkäder igen men jag är inte 100
    dom ska få in mer... har frågat en som jobbar på Lindex :)
  • jessiik
    sofanda skrev 2008-07-14 23:50:30 följande:
    Tjohoo!   Vet du när?
    nä det frågade jag inte, bara OM det skulle komma :)
  • jessiik
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-07-15 12:58:22 följande:
    På mitt Lindex sa de att BAMSE regnkläderna skulle utgå...jag fick tag på två ställ i strl 86 till mina killar till rea+kupongprisNån somklämt på/köpt dessa? www.lindex.com/se/Products/Product.aspx... ligger bara på flick, konstigt!
    Jag känner hon som har hand om barnkläderna på Lindex här i Luleå och jag frågade henne om bamseregnkläderna och hon sa att dom ska INTE utgå, det ska komma in nytt... :)
  • jessiik

någon här som har lindexkort, det kortet man kan sätta in pengar på osv?
    Ska söka ett sånt, tänkte göra det tidigare man en som jobbade där tyckte det var bättre att söka det då man handlade för att man fick en viss % rabatt på hela köpet då man ansökte... men jag minns inte hur mycket rabatt man fick...
    någon som vet?

• jessiik
    Snorky skrev 2008-08-03 18:04:42 följande:
    jag var på Lindex idag och jag såg då inge velour på baby upp till 86!! Alla velourbyxor gick upp till 80 och det stod tom på lapparna. Så den som sett 86 på baby måste bara ha sett ett par som hängt fel som kom från flick... det ska inte finnas 86 på baby.
    Jag såg flera par i st 86 sist jag var på lindex och tittade på baby..
  • jessiik

annie dark skrev 2008-08-03 20:57:15 följande:

Jessiik: såg du om de fanns i cerise?
    tittade inte på den färgen iom att jag skulle inte köpa sånna till min son :)
    tittade bara svarta orange och lila å brun :)
  • jessiik

läste i bildtråden att någon störde sig på molnfleccens muddar att den är olika färger grön på jackan och brun på byxorna...
    Det gör jag också skulle ha varit samma så hade det varit finare.

• jessiik

hur lång tid brukar det ta innan det kommer till butiken då man beställt via internet?

• jessiik
    kitara skrev 2008-08-15 20:01:47 följande:
    För mig tog det ca 42 timmar att få (regnbyxor och strumpor). Tyvärr var regnvantarna slut.
    ok, det var snabbt.
    Tack så mycket :)
  • jessiik

fl buggar för mig heeeela tiden, det är flera gånger om dagen det inte går att komma in på forumen... är det bara så för mig eller för alla????

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4