Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

TeDrickaren skrev 2008-06-22 21:53:35 följande:
    Ledilnaan
    Mina linnen i st 92 ser ut som nya efter första tvätten, verkar inte ha krympt något alls.. men däremot den orange t-shirten blev både konstig i formen och blekt både i färgen o trycket..
  • Mosen08
    mortillsju skrev 2008-08-11 18:28:16 följande:
    Jag ser på hemsidan att Bamses gummijacka kommit men är det någon som sett gummibyxorna till och hur de såg ut i modellen?
    Vet du om den jackan är väldigt varm som typ en vinterjacka eller är det en höstjacka?
  • Mosen08
    mortillsju skrev 2008-08-11 20:46:04 följande:
    Jag skulle säga ett höstplagg. Dessa material är ju lite lurig då de inte andas. Dessutom kan man bli väl svettig i dem, och sen om man står stilla fryser man lätt då man är insvept i plast. Samtidigt är det en jacka som håller ute väta och funkar bra alla dessa fuktiga höstdagar. Men hur bra den funkar beror på barnet. Man får testa helt enkelt.
    Ok, tack så jättemkt för ditt svar!
  • Mosen08
    Xgirl83 skrev 2008-08-15 15:59:47 följande:
    Angående skaljackor som jag ju frågade om så blev det att jag beställde en Didrikson från lillabebben.jetshop.se/default.aspx - en prickig i stl 80 på rea (80 kommer vara rätt stort, men det får gå). Hade bara hittat Didriksons skaljacka i de små storlekarna i grönt eller rosa, så jag blev glad att jag hittade denna.
    Dom jackorna är stora i strl, kanske mer som 86/92 har jag fattat det som..
  • Mosen08

Vad skulle ni ta för storlek på regnbyxor till nån som är 90 lång? velar mellan 92 & 98 nämligen..

• Mosen08
    Booble skrev 2008-08-18 21:31:35 följande:
    Absolut 92... regnbyxor brukar ju vara ganska rymliga i storlek från början.
    Ok, tack för ditt svar! Glad
  • Mosen08
    3småttingar skrev 2008-08-28 11:20:27 följande:
    Alltså, varför är velourbyxorna från 86 och uppåt på tjejsidan?! Kan inte en kille ha dom?Nån här som köpt till sin pojk? Dom svarta, röda, bruna och gråa
    Jag köpte bruna i strl 98 till min son, dom sitter jättefint på!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4